Larrabee dopiero w 2010 roku

Adam "Harpen" Berlik
2008/08/11 16:44

Dopiero za dwa lata odbędzie się premiera chipu do kart graficznych firmy Intel, czyli Larrabee, o powstawaniu którego wiemy od 2007 roku. Takie rewelacje przedstawili jego twórcy, którzy wyjaśniają, dlaczego układ pojawi się tak późno.

Kolejna generacja kart graficznych opartych na chipach Nvidii oraz ATI, czyli odpowiednio GeForce'y 11 oraz RV970, pojawi się w 2010. Również w tym samym czasie zadebiutuje konkurencyjny układ Intela, czyli ujawniony w zeszłym roku Larrabee. Dziś dowiedzieliśmy się, dlaczego tak długo będziemy zmuszeni na niego czekać. Larrabee dopiero w  2010 roku

Wszystkiemu winne są gry, a jakżeby inaczej. Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o gry, prawda? Redaktorzy serwisu Fudzilla twierdzą, że nie wystarczy to, że Intel stanie na wysokości zadania i odda do dyspozycji użytkowników sprawnie działający układ, który bez żadnych problemów będzie można zamontować na takiej a owakiej płycie głównej. Problemem będą sterowniki. Wiele aplikacji nie jest kompatybilnych z określonymi driverami. Powoli zacznie się to zmieniać w 2010 roku, a w co najmniej 2011 ukażą się sprawne pliki, a wraz z nimi gry.

GramTV przedstawia:

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
18/08/2008 15:36

Ciekawe tylko czy znajdą się aplikacje, które będą to w stanie wykorzystać:) Czy tylko będzie to pic na wodę dla tych co się jarają, że mają wypas kartę i tyle. Dla mnie rok bez nowej generacji kart to bardzo dobra sytuacja. Może w końcu wszystko się unormuje. Bo po co nam super sprzęt jak niewiele gier go wykorzysta?

Usunięty
Usunięty
14/08/2008 12:19
Dnia 11.08.2008 o 17:49, Filip41 napisał:

karta która obsługuje fotorealizm???? Co za bzdury piszesz? Zdecydowanie wybiegłeś przed szereg. Jesteś pełną gębą na froncie. I nikt cię nie obroni. Larabee ma obsługiwać wszystkie najnowsze wodotryski plus raytracing co pozwala na liczenie w czasie rzeczywistym odbitego światłocienia i kolorów. Ciężko to wytłumaczyć, najlepiej zagoogluj to. Osobiście uważam że intel da ciała z tą kartą i w momencie premiery nie wejdzie z niczym rewolucyjnym. Bo ATI i Nvidia do tego czasu stworzy własne architektury raytracingu na pewno, w to nie wątpię.

Ojejku, czy ja muszę wszystko pamiętać? Nikt nie jest doskonały. a Raytracing (cytuję) "to technika renderowania scen 3D pozwalająca na uzyskanie niezwykle realistycznych modeli". Więc o co ci chodzi? To prawie że fotorealizm.P.S: Nie wmawiaj mi, że "prawie robi wielką różnicę" ;)

Usunięty
Usunięty
12/08/2008 14:54

Do tego czasu to polowa konwersji z konsol nie bedzie wychodzic nawet na PC...




Trwa Wczytywanie