Call of Duty: World at War na Wii - kilka szczegółów

Adam "Harpen" Berlik
2008/08/27 15:10
5
0

Poznaliśmy kilka interesujących szczegółów na temat gry Call of Duty: World at War w wersji na Wii. Wiemy m.in., że posiadacze konsoli firmy Nintendo otrzymają te same mapy i warianty rozgrywki, co właściciele X360 i PS3.

Redaktorzy hiszpańskojęzycznego serwisu RevoGamers mieli okazję porozmawiać na targach Games Convention 2008 z jednym z producentów gry Call of Duty: World at War, Danielem Suarezem ze studia Treyarch. Wywiad dotyczył wersji na konsolę Nintendo Wii. Suarez oświadczył, że ten tytuł obecnie jest tworzony przez zespół, składający się z trzydziestu osób. Odpowiadając na pytania dziennikarzy ujawnił również kilka ciekawych informacji dotyczących charakteru rozgrywki w CoD: World at War. Call of Duty: World at War na Wii - kilka szczegółów

Dowiedzieliśmy się, że w kamera ma podążać za graczem w taki sposób, by umożliwić jak najlepszy widok na całe otoczenie. W zabawie toczonej za pośrednictwem Sieci, przy wykorzystaniu Nintendo WFC, weźmie udział maksymalnie ośmiu graczy. W grze pojawią się te same opcje rozgrywki, jak również te same mapy, które znajdą się w wersjach na konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Wśród nich znajdzie się poziom, w którym kluczem do osiągnięcia sukcesu będzie wykorzystanie pojazdów. Można spekulować, że w związku z tym mapa ta będzie dość sporych rozmiarów. Potwierdzono także brak kooperacji w rozgrywce wieloosobowej. Ogłoszono natomiast Squad Mate Mode, dzięki któremu na ekranie możliwe będzie umieszczenie drugiego celownika. Dzięki niemu osoba siedząca obok gracza przed konsolą, będzie mogła pomóc mu w celowaniu do przeciwników.

Gra w edycji na Wii powstaje na tym samym silniku, co wersja na PC, PS3 i Xboksa 360. Jednak mimo braku możliwości zastosowania kilku opcji, jakie oferuje ten engine, w grze możemy spodziewać eksplozji i efektów wygenerowanych przy jego wykorzystaniu i wg zapewnień twórcy nie uświadczymy podczas gry jakichkolwiek przycięć. Generalnie CoD: World at War na Wii, jak twierdzi Daniel Suarez, ma cechować się wysokiej jakości oprawą graficzną.

GramTV przedstawia:

Call of Duty: World at War na Wii, podobnie, jak i wersja na PC, X360 i PS3 zadebiutuje na rynku prawdopodobnie w listopadzie tego roku.

Komentarze
5
Usunięty
Usunięty
30/08/2008 23:12

Call of Duty: World at War na Wii będzie to prawdopodobnie najlepsza gra FPS na tą konsolę , albo przynajmniej jedna z najlepszych. Mnie akurat interesuje wersja na inną konsole od Nintendo , mianowicie DS-a , szkoda tylko że twórcy nie są aż tak chętni do ujawniania szczegółów także i na tą konsolę. Przenośna wersja gry Call of Duty 4 , była nie do końca udana , mam nadzieję że Call of Duty: World at War będzie przebojem równego formatu zarówno na Wii , jak i DS-a.

Usunięty
Usunięty
27/08/2008 22:54

Hmm ciekawe jak to im wyjdzie. Raczej CoD3 i MoH na Wii wyszły ciutkę średnio chociaż i tak były niezłe. Może nowy CoD wyjdzie lepszy ? Zwłaszcza że zapowiadają niezłą grafę to i grywalność w tyle nie pozostanie. Trzymam kciuki :)

Usunięty
Usunięty
27/08/2008 19:16

"Gra w edycji na Wii powstaje na tym samym silniku, co wersja na PC, PS3 i Xboksa 360." WOW!! to i tak dobrze że korzystają z tego samego silnika, do tej pory produkcje na wii wyglądają trochę lepiej od tych na ps2, ale wkońcu to taki hardware..




Trwa Wczytywanie