Wywiad z Wojciechem Ozimkiem, prezesem studia one2tribe
The Witcher: Versus w bardzo szybkim tempie od swojej premiery zyskał wielu zwolenników. Z Wojciechem Ozimkiem, prezesem studia one2tribe współodpowiedzialnego za powstanie gry, o charakterze rozgrywki, dalszych planach oraz mobilnej wersji rozmawiał Łukasz "Mejste" Berliński.
Aktualnie Versus to są tylko pojedynki między graczami, natomiast w planie rozwoju gry i już częściowo w realizacji jest praca nad mapą świata Wiedźmina, przy której możemy korzystać z bogatego doświadczenia CD-Projekt Red. Wraz z pojawieniem się mapy pojawią się NPC, czyli będzie możliwość walczenia z przeciwnikami ze sztuczną inteligencją, a także pojawi się sposobność do wyszukiwania i pozyskiwania dodatkowych przedmiotów. W Versusie dość proste jest koncepcyjne dodanie mapy, dlatego, że o ile w chwili obecnej wybór areny na której toczy się walka wynika z tego jaka klasa postaci nas wyzwie, tak chcemy wprowadzić możliwość przemieszczania się między miastami, gdzie każde z tych miast będzie mogło być scenerią walki dla innych pojedynków. Nie chciałbym zdradzać tajemnic, ale oczywiście zmiana miasta to będzie dużo, dużo więcej.