BioShock na PS3 nie taki znowu "superior" względem wersji na X360?

Zaitsev
2008/10/05 20:35

Niepokojące wieści dochodzą od niezadowolonych posiadaczy PS3. Niedawno wypuszczone demko BioShocka na konsolę Sony ponoć nie prezentuje grafiki lepszej niż w wersji tej gry na Xboksa 360.

Jeszcze w listopadzie minionego roku przedstawiciel Take-Two dość szorstko zaprzeczał wszelkim pogłoskom dotyczącym powstania BioShocka w wersji na PlayStation 3. Jednak już w marcu tego roku 2K Games oznajmiło głosem pełnym dumy, że gra ta faktycznie jest tworzona. Dziś, BioShock na konsolę Sony jest już gotowy i trafił do tłoczni. Podobnie jak demko, które zawitało w cyfrowe progi PlayStation Network. BioShock na PS3 nie taki znowu

I tutaj pojawia się problem. Twórcy ze studia 2K Games zapewniali, że BioShock na PlayStation 3 będzie o wiele lepszy niż ten na Xboksa 360. Grafika miała zostać mocno stuningowana, a dzięki pojemności dysków Blu-ray, gracze mają dostać w ramach rekompensaty za roczne oczekiwanie ekskluzywne mini-gierki logiczne. Problem pojawia się przy tym pierwszym elemencie.

Otóż posiadacze PlayStation 3 głośno mówią na oficjalnym forum 2K Games o tym, że grafika nie wygląda bynajmniej lepiej lub tak samo jak na X-ie, ale... ale gorzej. Ponoć tekstury, zwłaszcza te na Big Daddym, są "strasznie rozpikselowane", gra wymusza działanie w rozdzielczości 1080p zamiast natywnej 720p (przez co na ekranie są widoczne białe paski), a w scenie z batysferą animacja gubi klatki.

Należy pamiętać o tym, że to jedynie demo i możliwe, że wspomniane problemy nie pojawią się w pełnej wersji. Tak przynajmniej twierdzi Elizabeth, która jako przedstawiciel studia 2K Games odpowiada na wątpliwości artykułowane przez graczy na oficjalnym forum tej gry.

GramTV przedstawia:

Komentarze
27
Usunięty
Usunięty
07/10/2008 17:18

Gralem w demo na PS3. Juz na samym poczatku, gdy wynurzamy sie z wody i wokol jest mnostwo plomieni, widac ze konsola nie wyrabia. Framerate jest beznadziejny. Dalej jest troche lepiej, ale do czasu jak nie rzuci sie na nas jakis zadny krwi zjeb :) Framerate spada juz do takich wartosci, ze wycelowanie z rewolweru na padzie graniczy z cudem. Nie wiem czy u mnie gra ruszyla w 1080p czy 720p, ale raczej w tej drugiej bo zadnych paskow nie zauwazylem. Niestety, demo wzbudzilo we mnie tylko skrajna irytacje. Nie rozumiem, jak taka gre mozna ludziom sprzedawac.Kiedy tworcy gier naucza sie, ze do w miare przyzwoitej rozgrywki potrzebne jest 30FPS, a do pelni sczescia 60? Dlaczego kazda gra nie moze smigac jak np DMC4? Ile mamy jeszcze czekac az tworcy naucza sie wykorzystywac ta rzekomo olbrzymia moc konsoli?

Usunięty
Usunięty
06/10/2008 22:01

To juz jest szczyt, żeby jakość i stopień zaawansowania grafiki były uzależnione od pojemności płyty!Rok 2012.Przedstawiciel studia 2K Games:- niestety nie udało nam się uzyskac fotorealistycznej grafiki jedynie w konwersji na konsolę PS4 z powodu zbyt małej pojemności Blu-ray... Sorry... Ale na pocieszenie pracujemy nad Pacmanem w prawdziwym FullHD :D

Usunięty
Usunięty
06/10/2008 21:16

sieroty nie potrafią zrobić poprawnie gry! A nawet jak by grafika była godna XXII wieku i tak bym jej nie kupił! Nie wydam 55 euro za roczną grę!




Trwa Wczytywanie