Jeszcze w listopadzie minionego roku przedstawiciel Take-Two dość szorstko zaprzeczał wszelkim pogłoskom dotyczącym powstania BioShocka w wersji na PlayStation 3. Jednak już w marcu tego roku 2K Games oznajmiło głosem pełnym dumy, że gra ta faktycznie jest tworzona. Dziś, BioShock na konsolę Sony jest już gotowy i trafił do tłoczni. Podobnie jak demko, które zawitało w cyfrowe progi PlayStation Network.
I tutaj pojawia się problem. Twórcy ze studia 2K Games zapewniali, że BioShock na PlayStation 3 będzie o wiele lepszy niż ten na Xboksa 360. Grafika miała zostać mocno stuningowana, a dzięki pojemności dysków Blu-ray, gracze mają dostać w ramach rekompensaty za roczne oczekiwanie ekskluzywne mini-gierki logiczne. Problem pojawia się przy tym pierwszym elemencie. Otóż posiadacze PlayStation 3 głośno mówią na oficjalnym forum 2K Games o tym, że grafika nie wygląda bynajmniej lepiej lub tak samo jak na X-ie, ale... ale gorzej. Ponoć tekstury, zwłaszcza te na Big Daddym, są "strasznie rozpikselowane", gra wymusza działanie w rozdzielczości 1080p zamiast natywnej 720p (przez co na ekranie są widoczne białe paski), a w scenie z batysferą animacja gubi klatki.Należy pamiętać o tym, że to jedynie demo i możliwe, że wspomniane problemy nie pojawią się w pełnej wersji. Tak przynajmniej twierdzi Elizabeth, która jako przedstawiciel studia 2K Games odpowiada na wątpliwości artykułowane przez graczy na oficjalnym forum tej gry.