Pure to jedna z najgłośniej zapowiadanych produkcji wyścigowych tego roku. Mimo to projektowi temu nie towarzyszył taki szum medialny, jak innym tytułom będącym sztandarowymi przedstawicielami swoich gatunków. Jak w takich okolicznościach do premiery gry nad Wisłą podszedł jej polski wydawca, CD Projekt?
"Pure traktujemy zdecydowanie bardzo poważnie" - powiedział nam Łukasz Mach, przedstawiciel polskiej firmy dystrybucyjnej. "Gra, która zdobywa miano
najlepszego tytułu wyścigowego na targach E3 musi być traktowana naprawdę
priorytetowo. Do tego, oceny Pure na całym świecie i u nas w Polsce są po
prostu znakomite - tytuł zdecydowanie zarządził" - dodał.
W ostatniej chwili przesunięto też o kilka dni termin premiery wersji przeznaczonych na konsole PS3 i Xbox 360. Obecnie zaplanowany jest on na 23 października. Jak się okazuje, powodem takiej decyzji było nadspodziewanie duże zainteresowanie fanów tą pozycją. "Wspólnie z firmą Disney podjęliśmy decyzję o
doprodukowaniu większej ilości sztuk na premierę. Wstępne zamówienie okazało
się zbyt skromne. Czekamy teraz na dostawę większej ilości egzemplarzy gry" - wyjaśnił Mach.
Czy jest na co czekać? Na to wygląda. Średnia ocen z portalu Metacritic wynosi grubo powyżej 80 punktów na 100 możliwych. Jeżeli nie jest to wystarczająco przekonujący argument, być może takim okażą się słowa Łukasza Macha: "Prywatnie cały nasz dział
zagrywa się w tej chwili w Pure więc to jeszcze potęguje nasze starania -
uważamy, że gra jest po prostu świetna".
Jeżeli i to nie jest odpowiedni argument, najlepszym rozwiązaniem jest przekonanie się na własnej skórze jaki rodzaj rozgrywki oferiuje Pure. Na naszych serwerach od dwóch tygodni dostępna jest wersja demonstracyjna gry. Plik waży 1,70 GB.