W The Old Republic każdy odnajdzie rolę dla siebie

Patryk Purczyński
2008/11/27 12:39

Na łamach serwisu IncGamers pojawił się wywiad z Jamesem Ohlenem z BioWare'u, którego przedmiotem było MMO Star Wars: The Old Republic. Jednym z tematów były klasy postaci dostępne w grze.

Jedną z najbardziej oczekiwanych produkcji MMO jest obecnie Star Wars: The Old Republic. Od oficjalnego ogłszenia prac nad grą w prasie pojawiają się liczne doniesienia na temat dzieła powstającego w studiu BioWare Austin. Najświeższe wieści ujrzały światło dzienne za sprawą wywiadu przeprowadzonego przez dziennikarzy serwisu IncGamers. W The Old Republic każdy odnajdzie rolę dla siebie

Słodką tajemnicą przedstawicieli BioWare'u są klasy postaci, jakie zostaną udostępnione w TOR-ze. Na razie ujawniono jedynie, że gracze będą mogli wcielić się w Jedi lub Sitha. Nietrudno się jednak domyślić, że to nie koniec listy oferowanych klas. "Chcemy, by wszyscy bohaterowie z filmów mieli swoją reprezentację w grze" - powiedział James Ohlen z BioWare'u. "Z pewnością każdy odnajdzie rolę dla siebie - nieważne, czy jego idolem jest Han Solo, czy Bobba Fett" - dodał.

We wcześniejszych informacjach na temat klas dostępnych w TOR-ze dało się odnaleźć wzmianki o nowych elite trooperach broniących Republiki. Ohlen odniósł się do tego tematu w następujących słowach: "Powiedzieliśmy jedynie, że odkąd Jedi opuścili Coruscant, nowy chów Sił Specjalnych przejął dowodzenie w ramach oficjalnych sił obronnych Republiki. Czy ci żołnierze będą grywalną klasą? Musicie jeszcze poczekać, by się o tym przekonać".

GramTV przedstawia:

Komentarze
33
Usunięty
Usunięty
01/12/2008 14:45

Rodzaje klas to z pewnością powinna być jedna z najważniejszych zalet tej gry. Dla wielu graczy może okazać się to kluczowe w kwestii czy w ogóle i przez jaki okres czasu będą w to grali. Ale nie ma co się obawiać , kto jak kto ale BioWare chyba wie co robi.

Usunięty
Usunięty
27/11/2008 22:42

Dnia 27.11.2008 o 17:05, micpl napisał:

Kanon SW nie obejmuje tylko okresu przedstawionego w filmach. Gra ma się toczyć 4000 lat przed "Nową nadzieją" - mniej więcej w czasach, kiedy w Galaktyce były tysiące jedi.

Tak, wiem o tym. Tylko że i tak Jedi byli bardzo rzadko spotykani. Tysiące użytkowników mocy to mało w porównaniu z tysiącami zamieszkałych układów i planet.

Usunięty
Usunięty
27/11/2008 21:26
Dnia 27.11.2008 o 16:38, Sisiu21 napisał:

Po co w ogóle klasy? w eve-online nie ma klas tylko każdy se wybiera "karierę" jaką chce i jest fajnie :P

Właśnie to miałem pisać - klasy jako takie, a tym bardziej takie z levelami, oznaczają, że gra będzie nastawiona na grind do momentu ''wymaksowania'' postaci po czym jej krótki zapewne end-game''owy żywot zakończy się gdy przejdzie ona do lamusa na rzecz zrobienia kolejnej postaci, tym razem z innej klasy. Brak ciągłości ''życia'' postaci oznacza zaś, że role-playowość też będzie kuleć. Do tego dochodzi problem, który juz kilka osób słusznie zauważyło - niebezpieczeństwa zbyt ogólnej dostępności Jedi i Sith. Zasadniczo im więcej newsów o grze tym większe moje obawy, ze trafi nam się mocno casualowy klon WoW''a. Tego jednak należało się spodziewać.@ dannik

Dnia 27.11.2008 o 16:38, Sisiu21 napisał:

Strasznie chciałbym grac Anzatem, ale to prawie niemożliwe, żeby dodali taką klasę...

Anzati to rasa, nie profesja lub klasa.




Trwa Wczytywanie