Walka w TOR-ze będzie dynamiczna

Patryk Purczyński
2008/12/01 11:39

System walki w MMO Star Wars: The Old Republic nie może być przyrównany do żadnego już istniejącego. Tak twierdzi przedstawiciel BioWare'u, James Ohlen.

Niewiele konkretów padło dotychczas z ust pracowników BioWare'u jeśli chodzi o system walki w nowym MMO twórców Baldur's Gate'a, Star Wars: The Old Republic. Ostatnio wywołany do tablicy został James Ohlen. "Nie ma w zasadzie żadnego konkretnego systemu walki, do którego mógłbym w tej chwili porównać nasz" - powiedział. Może to sugerować, że BioWare planuje wprowadzić szereg innowacyjnych rozwiązań. Walka w TOR-ze będzie dynamiczna

Na razie jest jednak za wcześnie, by mówić o konkretach. Dalszy opis Ohlena to jedynie kilka ogólników, mających choć trochę zaspokoić ciekawość graczy spragnionych informacji. "Jesteśmy skupieni na stworzeniu naprawdę dynamicznej walki. Chcemy, by każde starcie było niezłą zabawą, a w moim odczuciu udało nam się stworzyć po temu imponujący system, jednak nie skończyliśmy jeszcze go dopracowywać" - zaznaczył przedstawiciel BioWare'u.

Ze względu na fakt osadzenia gry w uniwersum Gwiezdnych wojen, walka musi prezentować określony styl, dobrze znany fanom dzieła George'a Lucasa. Właśnie tym tokiem myślenia podążyli programiści BioWare'u. "Kiedy zaatakujesz przeciwnika mieczem świetlnym możesz zostać zablokowany, przeciwnik zastosuje unik, bądź spowoduje to kontakt" - opisywał Ohlen. Twórcy TOR-a chcą uniknąć wszelkich wskazań statystycznych i liczbowych, pragną natomiast, by sytuację w starciu trafnie odzwierciedlały animacje i efekty graficzne.

"Jesteśmy naprawdę podekscytowani grą Star Wars: The Old Republic i cieszymy się, że Wy także to czujecie. Mamy mnóstwo rzeczy do zaprezentowania w ciągu najbliższych miesięcy, więc mam nadzieję, że wkrótce ponownie się usłyszymy" - zakończył Ohlen.

GramTV przedstawia:

Komentarze
29
Usunięty
Usunięty
05/12/2008 20:46
Dnia 05.12.2008 o 15:24, Furrbacca napisał:

> Nom to może być maly problem :[ mi by się nie podobało 20000 mieczy na lewo i prawo Chyba dalej nie do końca rozumiesz naszego spojrzenia na sprawę Jedi w Gwiezdnych Wojnach. Moim zdaniem gwiezdnowojenne MMO w ogóle nie potrzebuje postaci Jedi kierowanych przez graczy. Już pomijając kwestie statystyczne (liczba Jedi do ogólnej liczby mieszkańców galaktyki), balans klas jest w takiej sytuacji zwyczajnie niemożliwy - według kanonu nie-Jedi nie ma najmniejszych szans w starciu z jakimkolwiek Jedi. Poza tym dla mnie akurat klimat Gwiezdnych Wojen budowało nie pięciu facetów ze świetlówkami, a piloci myśliwców, przemytnicy, łowcy nagród, a nawet bardziej wszędzie obecni szturmowcy. Jak wspomniałem - w świecie Gwiezdnych Wojen Jedi jest naprawdę niewielu... Jeśli do tego wydarzenia mają być umiejscowione chronologicznie po drugiej części KotORa, to zakony Jedi i Sithów są w całkowitej rozsypce... Ale cóż, panowie od marketingu wiedzą dobrze, że takich jak ja wśród reszty potencjalnych klientów jest jak tych Jedi na całą galaktykę - jednostki. A że "wszyscy fani SW chcieliby być Jedi", to dostaniemy grę, w której każdy może być Jedi. Nie ważne, że tak umarło Galaxies. Niektórzy nie potrafią się uczyć na błędach :/.

Martwiła by mnie rzecz ( ale może to jedyne dobre rozwiązanie), że zostanie wprowadzona dodatkowa opłata za bycie Jedi. Ale to tylko jedna wielka opcjonalność :p na razie wszystkie screeny pokazują walki jedi i sith ( czasem robotów)

Usunięty
Usunięty
05/12/2008 15:24
Dnia 05.12.2008 o 15:13, Damael napisał:

Nom to może być maly problem :[ mi by się nie podobało 20000 mieczy na lewo i prawo

Chyba dalej nie do końca rozumiesz naszego spojrzenia na sprawę Jedi w Gwiezdnych Wojnach.Moim zdaniem gwiezdnowojenne MMO w ogóle nie potrzebuje postaci Jedi kierowanych przez graczy. Już pomijając kwestie statystyczne (liczba Jedi do ogólnej liczby mieszkańców galaktyki), balans klas jest w takiej sytuacji zwyczajnie niemożliwy - według kanonu nie-Jedi nie ma najmniejszych szans w starciu z jakimkolwiek Jedi. Poza tym dla mnie akurat klimat Gwiezdnych Wojen budowało nie pięciu facetów ze świetlówkami, a piloci myśliwców, przemytnicy, łowcy nagród, a nawet bardziej wszędzie obecni szturmowcy. Jak wspomniałem - w świecie Gwiezdnych Wojen Jedi jest naprawdę niewielu...Jeśli do tego wydarzenia mają być umiejscowione chronologicznie po drugiej części KotORa, to zakony Jedi i Sithów są w całkowitej rozsypce...Ale cóż, panowie od marketingu wiedzą dobrze, że takich jak ja wśród reszty potencjalnych klientów jest jak tych Jedi na całą galaktykę - jednostki. A że "wszyscy fani SW chcieliby być Jedi", to dostaniemy grę, w której każdy może być Jedi. Nie ważne, że tak umarło Galaxies. Niektórzy nie potrafią się uczyć na błędach :/.

Usunięty
Usunięty
05/12/2008 15:13
Dnia 05.12.2008 o 15:12, Furrbacca napisał:

> Z każdym kolejnym newsem z Bioware''u coraz bardziej umacniam się w przekonaniu, że naturalnym > krajobrazem tej gry będzie las latarek. Widzę, że nie jestem osamotniony w tym odczuciu...

Nom to może być maly problem :[ mi by się nie podobało 20000 mieczy na lewo i prawo




Trwa Wczytywanie