PhysX w grach od EA

Adam Woźny
2008/12/09 10:26

Electronic Arts podpisało z Nvidią umowę, na mocy której w grach pierwszej ze wspomnianych firm zostanie wykorzystana technologia PhysX, należącego do drugiego z wymienionym koncernów.

Mirror's Edge to jedna z najnowszych gier firmy Electronic Arts, która niedawno pojawiła się na konsolach Xbox 360 oraz PlayStation 3, a już w styczniu ujrzy światło dzienne na PeCetach. W tej innowacyjnej grze akcji od EA wykorzystano Nvidia PhysX, lecz nie jest to jedyny tytuł Elektroników, w którym gracze mają okazję cieszyć się dobrodziejstwami oferowanymi przez tę technologię. PhysX w grach od EA

Bowiem wczoraj Nvidia wraz z Electronic Arts wystosowały oficjalną notkę prasową, informującą o podpisanym porozumieniu. EA nabyło licencję, która umożliwia jej korzystanie z PhysXa we wszystkich tworzonych obecnie produkcjach. Dotyczy to gier powstających zarówno na PC, jak i na wspomniane konsole XBox 360 oraz PlayStation 3, a także na Wii.

Przy okazji na łamach serwisu Youtube opublikowano materiał, porównujący jakość oprawy wizualnej i efektów w Mirror's Edge z włączoną i wyłączoną obsługą technologii PhysX.

GramTV przedstawia:

Komentarze
25
Usunięty
Usunięty
11/12/2008 09:38

Bajer i mydlenie oczu...FPS spadają drastycznie podczas obliczeń - gdyby defaul''towo zaimplementowano takie "cuda" na poziomie software efekt zapewne byłby identyczny.Sorry ale ja chcę grać a nie oglądać slajdy a''la PowerPoint.....

Usunięty
Usunięty
10/12/2008 17:22

Czy ja wiem czy cały ten PhysX w grach od EA jest aż tak bardzo potrzebny , wymagania gier przez to na pewno wzrosną. Ale w sumie jak będzie to jedyna wada tego technologii PhysX , to jakoś się to przeżyje. W końcu rozwój grafiki w grach jest bardzo ważny , ale i tak grywalność jest najważniejsza.

Usunięty
Usunięty
09/12/2008 23:25
Dnia 09.12.2008 o 20:40, Vojtas napisał:

Przecież nVidia to implementuje w GPU - i do tego się to sprowadza. Do integracji wszystkiego na jednej karcie.

Fakt, dość niefortunnie umieściłem swój argument. Inna sprawa, że dalej uważam pakowanie obliczeń fizyki do karty graficznej za kiepski pomysł. Chyba, że ma się dwie kary graficzne - jedną słabą na obliczenia, drugą na grafikę - wtedy to świetna sprawa.Ja dalej jestem za "starodawną" fizyką.




Trwa Wczytywanie