Sieciowe usługi current-genów są coraz odważniej wykorzystywane przez niezależnych wydawców do dystrybucji nowych tytułów, a nie tylko remake'ów znanych klasyków. Kolejnym przykładem tej tendencji może być gra CellFactor: Psychokinetic Wars Ubisoftu, która pojawi się wyłącznie na PlayStation Network i Xbox Live.
CF:PW to pierwszoosobowy shooter z naciskiem na multiplayer, ale mający również tryb dla jednego gracza. Jak widać po premierowych screenach, twórcy - Immersion Games - postawili na przyszłość i walkę ludzi z androidami, ale oczekujący od FPS-ów ciekawej fabuły powinni poszukać gdzie indziej - tu chodzi tylko o odpowiedni do dobrej zabawy, futurystyczny setting. Oprócz strzelania, będzie można również korzystać z telekinetycznych mocy - teleportacji, lewitacji, przyspieszenia ruchów, tworzenia tarczy oraz obowiązkowego ciskania wszystkim naokoło w przeciwnika. Tryby multi będą cztery - Death Match, Capture the Flag, Team Death Match i Assault, z maksymalnie szesnastoma osobami w jednej rozgrywce. Singiel to trzydzieści "wyzwań", po dziesięć dla trzech niesprecyzowanych na razie postaci. Oczywiście, wsparcie dla achievementów i trofeów w zestawie.CellFactor: Psychokinetic Wars trafi na PlayStation Store i Xbox Live Arcade na początku przyszłego roku, w nieznanej jeszcze cenie.