RTS w świecie Halo? To nie może się nie udać!

gram.pl
2009/01/23 20:00

Seria Halo stała się ikoną marki Xbox. Wykreowany przez Bungie świat stanowi genialne tło fabularne dla gry strategicznej. I jak tu tego nie wykorzystać?

RTS w świecie Halo? To nie może się nie udać!

To właśnie Halo zwróciło oczy całego świata w kierunku sprzętowego debiutu Microsoftu. Kontynuacja umocniła pozycję serii i na stałe wpisała się do kanonu najlepszych gier akcji w historii. Wydana już na Xboksa 360 trzecia część cyklu co prawda nie niosła ze sobą tak rewolucyjnych zmian, niemniej jednak niezwykle dynamiczna rozgrywka połączona z olśniewającą oprawą audiowizualną wystarczyły, aby i ta produkcja studia Bungie zjednała sobie rzeszę fanów. Zadaniem nadchodzącego Halo Wars jest powtórne zdefiniowanie pojęcia strategii czasu rzeczywistego w ujęciu konsolowym. Ten, tworzony wyłącznie z myślą o drugiej platformie do gier giganta z Redmond, tytuł ma być dla RTS-ów tym, czym trylogia z Master Chiefem w roli głównej okazała się dla FPS-ów. A nad powodzeniem tego planu czuwa doświadczony zespół Ensemble Studios, twórcy takich klasyków gatunku jak Age of Mythology czy saga Age of Empires. Halo Wars, fabularnie osadzone przed wydarzeniami znanymi z trylogii, skazane jest na sukces. Nigdy dotychczas odpowiadająca za ten projekt ekipa nie dostarczyła pozycji nie wnoszącej czegoś nowego do gatunku i nic nie wskazuje na to, aby tym razem ta prawidłowość miała zostać zachwiana. Tym serdeczniej zachęcamy zatem do skorzystania z naszej przedpremierowej oferty.

Prócz standardowego wydania gry (dostępnego w polskiej wersji językowej!) już teraz możecie zarezerwować swój własny egzemplarz Edycji Kolekcjonerskiej Halo Wars. W jej skład wchodzą: wyjątkowy album z grafikami koncepcyjnymi, komiks przedstawiający losy uniwersum oraz karty z ilustracjami Leaderów. A wszystko to zapakowane w wyjątkowe, metalowe opakowanie!

GramTV przedstawia:

Komentarze
41
Bambusek
Gramowicz
24/01/2009 16:28
Dnia 24.01.2009 o 12:19, MAcKO Maciej napisał:

Co wy macie do RTS-ów na konsole ?!? Niektórzy tutaj to chyba PC fanboye

To samo co konsolowcy mają do takiego Devil May Cry na PC... Ale rozumiem, że jak ktoś nie wyobraża sobie takiej młucki na PC to jest tylko wyrażanie opinii, ale jak ktoś nie widzi RTS''ów na konsolach to już pecetowy fanboy....

Dnia 24.01.2009 o 12:19, MAcKO Maciej napisał:

RTSy powinny być wydawane normalnie na konsole, skoro to na nich developerzy zarabiają najwięcej.

Zarabiają, ale na innych gatunkach. Jakoś nie słyszałem aby nawet ten Red Alert 3 się genialnie na konsolach sprzedawał.

Bambusek
Gramowicz
24/01/2009 16:28
Dnia 24.01.2009 o 12:19, MAcKO Maciej napisał:

Co wy macie do RTS-ów na konsole ?!? Niektórzy tutaj to chyba PC fanboye

To samo co konsolowcy mają do takiego Devil May Cry na PC... Ale rozumiem, że jak ktoś nie wyobraża sobie takiej młucki na PC to jest tylko wyrażanie opinii, ale jak ktoś nie widzi RTS''ów na konsolach to już pecetowy fanboy....

Dnia 24.01.2009 o 12:19, MAcKO Maciej napisał:

RTSy powinny być wydawane normalnie na konsole, skoro to na nich developerzy zarabiają najwięcej.

Zarabiają, ale na innych gatunkach. Jakoś nie słyszałem aby nawet ten Red Alert 3 się genialnie na konsolach sprzedawał.

Usunięty
Usunięty
24/01/2009 15:19

Pomysł na grę jest dość ciekawy, choć wątpię aby gra była na tyle dobra, żeby była na mojej liście gier "must have". Sterowanie w RTS''ach na padzie nie jest skomplikowane, jednakże "samoprzechodzące" się zręcznościowe strategie czasu rzeczywistego a''la C&C3 kompletnie do mnie nie trafiają. A do takich gier najprawdopodobniej będzie należeć Halo Wars. Mam nadzieję, że ukaże się wersja demonstracyjna - pobiorę, ale jak powiedziałem, rewelacji się nie spodziewam (choć Ensemble Studios nigdy mnie nie zawiodło).




Trwa Wczytywanie