Sześciordzeniowy następca Core i7 w 2010 roku

Adam Woźny
2009/02/12 08:58

Jak wynika z najnowszego rozkładu jazdy firmy Intel, już w przyszłym roku światło dzienne ujrzy Gulftown - sześciordzeniowy sukcesor generacji Core i7.

Mimo, iż Core i7 - nowa seria procesorów Intela jest obecna na rynku dopiero od kilku miesięcy, a koncern zapowiedział już kolejne modele, ujawnił również pierwsze informacje dotyczące pełnoprawnego następcy tej generacji. Gulftown, bo tak brzmi kodowa nazwa nowych high-endowych układów Intela dla desktopów, będą wykonane w technologii 32 nanometrów (Intel zainwestował w fabryki tworzącego procesory w nowym wymiarze aż 7 miliardów dolarów) i mają bazować na ulepszonej wersji architektury Westmere. Sześciordzeniowy następca Core i7 w 2010 roku

Gulftown zostaną wyposażone w sześć rdzeni, obsłużą dwanaście wątków, będą posiadać zintegrowany kontroler trójkanałowej pamięci DDR3 oraz 12 megabajtów pamięci podręcznej trzeciego poziomu. Zgodnie z informacjami opublikowanymi w tabeli wydawniczej Intela, Gulftown będą kompatybilne z płytami głównymi z chipsetem X58 na pokładzie i skorzystają z gniazda LGA 1366.

Premiera w przyszłym roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
24
Usunięty
Usunięty
13/02/2009 14:33
Dnia 13.02.2009 o 01:35, Grey Wolf napisał:

> Multi-threading: Support for multithreaded, multicored, or multiprocessor CPU(s), which > improves many aspects of the game such as AI and physics by speeding up CPU computations. > One huge advantage to the CryEngine2 is that it will detect the number of threads the > CPU(s) have and will then equally distribute code out across all of the threads. > > Enjoy. ;) Ta, obiecać mogę. Nie takie rzeczy się obiecywało. W pierwszej wersji Crysis nie używał nawet dwóch rdzeni, było to poprawione dopiero w patchu. Powyżej dwóch nic.

Erm.. nie wiem kto Ci tak powiedział. Informacje wyssane z palca? Trudno, Twoja rzecz.

god_of_dump
Gramowicz
13/02/2009 13:09

pytanie nie po co, a dla kogo? przeciez ten temat jest tak omawiany jakby mial wprowadzic jakies ogolno informatyczne rewolucje, a oprocz grafiki komputerowej, to takie procesory powoduja tylko bol glowy wsrod programistow:) a w kwestii gier? no coz, daleko im do 3ds :)

Usunięty
Usunięty
13/02/2009 01:35
Dnia 12.02.2009 o 20:50, Infher napisał:

Multi-threading: Support for multithreaded, multicored, or multiprocessor CPU(s), which improves many aspects of the game such as AI and physics by speeding up CPU computations. One huge advantage to the CryEngine2 is that it will detect the number of threads the CPU(s) have and will then equally distribute code out across all of the threads. Enjoy. ;)

Ta, obiecać mogę. Nie takie rzeczy się obiecywało.W pierwszej wersji Crysis nie używał nawet dwóch rdzeni, było to poprawione dopiero w patchu.Powyżej dwóch nic.




Trwa Wczytywanie