Rok 2008 przejdzie do historii dzięki początkowi ogólnoświatowego kryzysu ekonomicznego. Jednak, jak pokazuje przykład Ubisoftu, przemysł elektronicznej rozrywki na tej sytuacji korzysta. W minionym roku największy francuski producent gier mógł pochwalić się aż 14-procentowym wzrostem przychodu do poziomu 1 058 milionów Euro. Dochód z tego okresu stanowi 12 procent tej sumy.
Ubi osiągnęło takie wyniki dzięki udanym premierom znanych marek jak FarCry 2, Prince of Persia i Rayman Raving Rabbids. Do tego wsparły je udane debiuty Tom Clancy’s H.A.W.X., Shaun White Snowboarding oraz produkcje casualowe z serii Imagine i Coach. Co ciekawe - dział firmy odpowiedzialny za gry dla niedzielnych graczy rozwinął i rozrósł się aż o 40%.Globalny kryzys paradoksalnie pozytywnie wpływa na rynek gier. Ubisoft zamknął 2008 rok na sporym plusie.