Retrogram - Shiny Entertainment

gram.pl
2009/05/24 19:00

Co wspólnego mają ze sobą Irlandia Północna, robak Jim, Kalifornia i cherubinek Bob? Odpowiedź na to intrygujące pytanie znajdziecie w najnowszej części naszego Retrogramu.

Retrogram - Shiny Entertainment

W dzisiejszym odcinku naszego kącika wspomnień kontynuować będziemy cykl rozpoczęty wraz z pierwszą odsłoną Retrogramu, czyli w całości poświęcimy go nieistniejącemu już deweloperowi. Tym razem poświęcimy go historii studia, które formalnie zakończyło swą działalność zaledwie dwa lata temu, w 2007 roku. Jeśli nawet niewiele mówi wam nazwa Shiny Entertainment, to już na pewno wszystko stanie się jasne, kiedy wymienię tytuły kilku stworzonych przez tę ekipę gier. Któż bowiem nie słyszał o multiplatformowych hitach z serii Earthworm Jim, czy produkcjach takich MDK, Messiah i Sacrifice? Jeśli jednak i te tytuły niewiele wam mówią, czas najwyższy nadrobić zaległości. Zanim jednak przejdziemy do właściwej historii samego studia, warto kilka chwil poświęcić Irlandczykowi o nazwisku David Perry (nie mylić z francuskim... aktorem i reżyserem!), bez którego Shiny Entertainment z pewnością nie zalśniłoby na branżowym firmamencie.

GramTV przedstawia:

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
13/04/2010 20:35

Sacrifice o taak moja ulubiona gra :) Dalej gram z kolegami po necie, mamy własną strone, filmy na youtube, sieć hamachi, możecie pisać chętnie przyjmiemy -> 6046552

Usunięty
Usunięty
31/08/2009 12:29

Oooo.... Sacrifice!! Gra w którą do dziś od czasu do czasu grywam, wielki niestety nie wykorzystany potencjał. No i niestety błędy w wyświetlaniu grafiki :( Podczas zbliżania się do obiektów widać jak nabierają one kształtów (dynamicznie zwiększała sie liczba poligonów) i nowych bardziej szczegółowych tekstur. Mimo tych niedociągnięć gra strasznie wciąga, ma świetną fabułę i aż chce się w nią grać.

Usunięty
Usunięty
31/08/2009 12:29

Oooo.... Sacrifice!! Gra w którą do dziś od czasu do czasu grywam, wielki niestety nie wykorzystany potencjał. No i niestety błędy w wyświetlaniu grafiki :( Podczas zbliżania się do obiektów widać jak nabierają one kształtów (dynamicznie zwiększała sie liczba poligonów) i nowych bardziej szczegółowych tekstur. Mimo tych niedociągnięć gra strasznie wciąga, ma świetną fabułę i aż chce się w nią grać.




Trwa Wczytywanie