Obsidian pracuje nad nową grą z silnikiem lepszym od Unreala

Adam Woźny
2009/06/14 12:47

Feargus Urquhart, CEO firmy Obsidian, która stworzyła NWN-a 2 i drugiego KotORa, pracuje nie tylko nad nowym Falloutem i Alpha Protocol. Studio tworzy jeszcze jedną, niezapowiedzianą grę.

Wygląda na to, że CEO firmy Obsidian Entertainment, Feargus Urquhart, nie jest skromnym człowiekiem. A może jest po prostu jest samoświadomy? Wszak wspomniane studio deweloperskie ma na swoim koncie tak uznane gry, jak Neverwinter Nights czy też Star Wars: Knights of the Old Republic II, a obecnie pracuje nad Alpha Protocol oraz Fallout: New Vegas i… jeszcze jedną, niezapowiedzianą produkcją. Obsidian pracuje nad nową grą z silnikiem lepszym od Unreala

To właśnie na jej temat wypowiedział się Feargus Urquhart w wywiadzie, którego udzielił serwisowi GameBanshee. Co prawda sama rozmowa dotyczyła także kariery wspomnianego jegomościa (Interplay, seria KOTOR, NWN2, Fallout 3), zakomunikował on, że jeszcze przez kilka miesięcy oficjalnie nie może mówić nic konkretnego na temat nowej gry. Mimo to zdradził, iż podczas jej tworzenia studio wykorzystuje swoje doświadczenie (minimum dziesięcioletnie, a nawet piętnastoletnie), a ponadto opracowało autorski silnik graficzny, który – jego zdaniem – jest lepszy niż Unreal Engine.

GramTV przedstawia:

Komentarze
96
Usunięty
Usunięty
13/07/2009 13:12

Niech się nie przechwalają grafiką, tylko wezmą do roboty i dla odmiany wypuszczą grę bez bugów. Owszem, bardzo lubię dotychczasowe gry Obsidian''u, ale po KotOR2 i NWN2 jestem dość uczulony na bugi...

Usunięty
Usunięty
15/06/2009 19:12
Dnia 15.06.2009 o 18:20, Thelmin napisał:

Neverwinters Night 2 sprzedało się kiepsko. Dodatki do NvN 2 też sprzedały się kiepsko.

http://www.thesimexchange.com/blogpost.php?post_id=277Milion kopii w pół roku - straszna beznadzieja, szczególnie, jeśli uwzględni się, że w przeciwieństwie do gier zręcznościowych, RPGi zazwyczaj mają dość słabą sprzedaż początkową, ale bardzo dobrze radzą sobie z próbą czasu i ludzie kupują je nawet po wielu latach. Dla porównania, o ile dobrze pamiętam, pierwsza część NWN zdołała w ciągu pięciu lat dobić wyniku podwójnie przebijającego sprzedaż z pierwszego półrocza.

Usunięty
Usunięty
15/06/2009 18:50

[..]

Dnia 15.06.2009 o 18:41, SoundWave napisał:

popatrzcie na te numerki! Ile zer!

Może lepiej nie mierzmy siły jednostki liczbą zer które za nią stoją... To nie matematyka. Choć z drugiej strony nie da się ukryć, że % gier wydawanych z licencją D&D w stosunku do całości gatunku raczej spada... Mi to na szczęście wsio ryba, nie jestem przywiązany do technikaliów.




Trwa Wczytywanie