Pecetowcy, w odróżnieniu od kolegów z konsolami, nie otrzymali trybu multiplayer w grze Ghostbusters. O przyczynach takich kolei rzeczy wypowiedział się jeden z producentów tego tytułu, Dan Irish. "Multiplayer dla wersji PC to coś, co w Threewave i Terminal Reality zawsze chcieliśmy zrobić" - zapewniał.
Okazuje się, że na przeszkodzie w realizacji tego celu stanął czas. "Byliśmy skupieni na stworzeniu możliwie najlepszych wersji konsolowych. Chcieliśmy dać ich odbiorcom szansę na wielokrotne odtwarzanie momentów znanych z filmów" - tłumaczył Irish. "Kiedy przyjrzeliśmy się naszym zasobom niezbędnym do zrobienia multiplayera dla wersji konsolowych i PC, musieliśmy sobie odpowiedzieć na pytanie: co możemy wykonać perfekcyjnie" - kontynuował.Stworzenie multiplayera dla konsol i komputerów jednocześnie było niewykonalne z uwagi na ograniczone zasoby producenta. "Było z tym zbyt dużo pracy. Coś musiało ucierpieć" - wyznał Irish. Koniec tej historii jest dobrze znany. Można jednak postawić pytanie, czy pecetowcy doczekają się epilogu w postaci dodania trybu sieciowego w niedalekiej przyszłości. Tego szef Threewave nie chciał wyjawić.