Oprócz wsparcia dla Twittera i Facebooka, Xbox Live wzbogaci się tej jesieni także o możliwość współpracowania z serwisem Last.fm. Oznacza to, że gracze nie będą musieli już odchodzić od konsoli, aby posłuchać radia dostosowanego do ich gustów muzycznych.
Ale żeby nie było zbyt pięknie, srebrne konta Xbox Live będą miały ograniczony dostęp do tej usługi. Jak zdradziła w rozmowie z redakcją Joystiqa Christina DeRosa (jeden z szefów ekipy XBL):"Srebrni użytkownicy będą mieli dostęp do czegoś, co określamy okresem próbnym - 3 godzin miesięcznie z reklamami wideo. Złoci użytkownicy dostaną nieograniczony dostęp do usługi wraz z reklamami, wiec będą mogli używać tego 24 godziny na dobę. Na dodatek planujemy specjalną ofertę dla abonentów Last.fm, aby mieli oni dostęp pozbawiony reklam oraz z większą liczbą opcji, jak na przykład "Loved Tracks".