Błędnie liczony czas gry Call of Juarez

Techland
2009/07/03 13:15
2
0

Oficjalne stanowisko firmy Techland w sprawie błędnego liczenia czasu gry Call of Juarez: Więzy Krwi

Firma Techland wydała dzisiaj oficjalne oświadczenie od Producenta Call of Juarez: Więzy Krwi, Pawła Zawodnego, dotyczące czasu jaki potrzebny jest na przejście gry:

„Zastanowiły nas pojawiające się informacje mówiące, że recenzenci oraz gracze kończyli grę w niespełna 5 godzin. Oficjalnie podawaliśmy, że czas gry wynosi minimum 8 do 10 godzin gry. Dodatkowo gra posiada ponad 90 minut reżyserowanych filmików fabularnych. Oczywiście czas ten liczony był jako średnia potrzebna na przejście wszystkich leveli na średnim poziomie trudności. Jako developerzy zawsze staramy się bardzo skrupulatnie podchodzić do naszej pracy. Niestety tym razem nasza skrupulatność rzeczywiście mogła wprowadzić graczy i recenzentów w błąd. Gra posiada licznik czasu gry dotyczący poszczególnych poziomów oraz całości gry, sumowanej do jednego czasu gry. Większość recenzentów oraz graczy korzysta z tej statystyki, gdy podają ile czasu zajęło im przejście całej gry. Problem polega na tym, że licznik zaimplementowany w grze nie podaje rzeczywistego czasu spędzonego przy grze, a jedynie „rzeczywisty czas fabularny”. Oznacza to, że licznik nie bierze pod uwagę loadingów, cinematiców, a co najważniejsze kasuje się przy każdej śmierci gracza. W przypadku, gdy gracz kilka razy podchodzi do danego levelu i ginie, czas gry nie jest liczony. Czas gry zostaje liczony dopiero w momencie gdy dojdziemy do kolejnego punktu zapisu gry i „posuniemy” fabułę do przodu. Dlatego też rzeczywisty czas spędzony przy grze jest znacznie dłuższy niż czas gry, który jest wyświetlany w statystykach. Za wynikłe z tego zamieszanie bardzo przepraszamy.”

GramTV przedstawia:

Paweł Zawodny Producent Call of Juarez: Więzy Krwi

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
04/07/2009 17:18

Sami sobie są winni,ale z drugiej strony miło że tłumaczął,widać że wzieli sobie uwagi re4cenzentów do serca:)

Fett-PL
Gramowicz
03/07/2009 13:42

Wysłanie informacji prasowej - opłata za internet, prąd i opłacenie pracownika. Uśmiech graczy - bezcenny.