Łowcy xboksowych Osiągnięć nie przebierają w środkach, aby uzyskać jak najwyższy Gamerscore. Czy jednak grupa ta jest aż tak liczna, że warto byłoby szykować dla nich łatwe Achievementy i tym samym zwiększać sprzedaż gier? Szef studia Gearbox twierdzi, że mówimy tutaj jedynie o garstce entuzjastów, ale konkretnej znaczącej grupie nabywców:
"To zajmuje mało czasu, bo i tak musisz wymyślić Osiągnięcia, ale dzięki takiemu ruchowi można zwiększyć sprzedaż o jakieś 10 do 40 tys. egzemplarzy. Jeżeli mówisz o grze AAA, która osiąga sprzedaż 1 do 2,5 miliona egzemplarzy, to liczby rosną w takim przypadku do setek tysięcy. Niestety, większość ludzi w przemyśle nie poświęca temu zbyt wiele uwagi".Z kolei twórcy Avatar The Last Airbender: The Burning Earth poświęcili aż za dużo...