Niespodzianka - łatwe Osiągnięcia podnoszą sprzedaż

Grzegorz Bonter
2009/10/07 20:42

Szef studia Gearbox twierdzi, że już same łatwe do zdobycia Achievementy potrafią podnieść w zauważalnym stopniu sprzedaż gier.

Łowcy xboksowych Osiągnięć nie przebierają w środkach, aby uzyskać jak najwyższy Gamerscore. Czy jednak grupa ta jest aż tak liczna, że warto byłoby szykować dla nich łatwe Achievementy i tym samym zwiększać sprzedaż gier? Szef studia Gearbox twierdzi, że mówimy tutaj jedynie o garstce entuzjastów, ale konkretnej znaczącej grupie nabywców: Niespodzianka - łatwe Osiągnięcia podnoszą sprzedaż

"To zajmuje mało czasu, bo i tak musisz wymyślić Osiągnięcia, ale dzięki takiemu ruchowi można zwiększyć sprzedaż o jakieś 10 do 40 tys. egzemplarzy. Jeżeli mówisz o grze AAA, która osiąga sprzedaż 1 do 2,5 miliona egzemplarzy, to liczby rosną w takim przypadku do setek tysięcy. Niestety, większość ludzi w przemyśle nie poświęca temu zbyt wiele uwagi".

Z kolei twórcy Avatar The Last Airbender: The Burning Earth poświęcili aż za dużo...

GramTV przedstawia:

Komentarze
13
ribik
Gramowicz
08/10/2009 21:07

Czekamy na gierki które same się przechodzą :-/

Usunięty
Usunięty
08/10/2009 20:32

A jak by jeszcze punkty z Gamescore można było na MS Points wymianiać czy coś w tym guście to by dopiero sprzedaż podniosło...

Usunięty
Usunięty
08/10/2009 20:26

Zawsze myślałem, że osiągnięcia mają być nagrodą za czas i wysiłek włożony w grę, i służą głównie wydłużeniu życia tytułu... Jak widać kasa szybko wypacza nawet całkiem fajne pomysły...




Trwa Wczytywanie