Ostatnie dwie klasy do Star Wars: The Old Republic

Adam Wieczorek
2009/11/24 15:15
4
0

BioWare ujawniło oficjalnie dwie ostatnie klasy postaci, które trafią do Star Wars: The Old Republic. W sumie do wyboru będzie ich osiem.

Na oficjalnym forum Star Wars: The Old Republic ogłoszono dwie ostatnie klasy do tej gry. Spekulowano o nich już od miesiąca, a teraz przyszedł czas na ostateczne rozwianie wątpliwości. Postaciami tymi będą Jedi Consular oraz Sith Inquisitor. Oficjalne opisy obu klas pojawią się na stronie gry dopiero w grudniu. Ostatnie dwie klasy do Star Wars: The Old Republic

Tym samym znamy już wszystkie osiem klas postaci, jakie znajdziemy w grze. Są to: Trooper, Smuggler, Jedi Knight, Jedi Consular, Bounty Hunter, Warrior, Sith Agent oraz Sith Inquisitor. Zainteresowanych ich opisami zapraszamy na oficjalną stronę gry, gdzie w grudniu pojawią się też dane dotyczące ujawnionych dziś postaci.

GramTV przedstawia:

Star Wars: The Old Republic to gra MMOcRPG, której premiera przewidziana jest na przyszły rok. Już na etapie produkcji pobiła kilka rekordów, z których najbardziej spektakularnym jest długość linii dialogowych oraz fakt, że wszystkie są nagrane w postaci audio. To jednak nie koniec, gdyż gra ukaże się równocześnie w trzech wersjach językowych – angielskiej, niemieckiej i francuskiej.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
25/11/2009 18:03
Dnia 25.11.2009 o 18:01, Ringno5 napisał:

Z drugiej strony... Jeśli już wrzucają tych Jedi i Sithów, to niech chociaż umożliwią "normalnym" postaciom korzystanie z takich "wynalazków" jak np. Ysalamiri. To powinno dość skutecznie wyrównać szanse :]

Już to widzę.... "Young Ysalamiri (+50% armor vs. Force) buyout 2k credits xD

Usunięty
Usunięty
25/11/2009 18:01

Oby tylko nie przegięli z tymi latarkami:/ Jeśli postać korzystająca z miecza świetlnego będzie miała zbyt wysoką szansę na odbicie strzałów z blastera, postaci takie jak Bounty Hunter stracą sens bycia. W końcu kto będzie chciał grać klasą, która z góry skazana będzie na potyczkę?Ze względu na powyższe mam poważne obawy co do SW:TOR. Jeśli chcieli dać możliwość gry Force-userami, to powinni byli ograniczyć postaci do podklas Jedi i Sithów, mielibyśmy spokój. Ewentualnie pójść w drugą stronę i uniemożliwić grę postaciami używającymi Mocy wszystkim poza postaciami na najwyższych poziomach, którym najzwyczajniej w świecie nie będzie się opłacało masakrowanie innych graczy, bo będą zbyt zajęci pojedynkami między sobą.Z drugiej strony... Jeśli już wrzucają tych Jedi i Sithów, to niech chociaż umożliwią "normalnym" postaciom korzystanie z takich "wynalazków" jak np. Ysalamiri. To powinno dość skutecznie wyrównać szanse :]

zawcia
Gramowicz
24/11/2009 22:15
Dnia 24.11.2009 o 16:55, Ostrowiak napisał:

Było tak w Guild Wars. Co jest obecnie? Ludzie stworzyli meta i obecnie grają utartymi szablonami - kto popełni błąd, ten przegrywa.

Hm...Ja wiem czy to był naprawdę skill ;) Choć na pewno więcej zależało od gracza niż to ma miejsce np. w WoWie.W dzisiejszych czasach najlepszymi przykładami skillowego pvp są dla mnie age of conan i darkfall.




Trwa Wczytywanie