Już 9 lutego dojdzie do premiery gry Bioshock 2 w wersjach na PC, PS3 i X360. 2K Marin ma za sobą ciężki okres prac nad tym oczekiwanym tytułem. Jednym z głównych wyzwań było stworzenie trybu wieloosobowego. "Multiplayer to spora część Bioshocka" - przyznaje starszy producent Melissa Miller w wywiadzie dla magazynu PC Zone.
"Zapewniam, że do tematu tego trybu nie podchodziliśmy w sposób lekceważący. Nie myśleliśmy: "po prostu wepchnijmy multiplayer do gry". Mieliśmy sporo kłopotów z upewnieniem się, że to co wykonaliśmy, pasuje do uniwersum Rapture, jak i do założeń samej rozgrywki" - kontynuuje Miller. Ostatecznego osądu dokonają i tak sami gracze.Nie było łatwo wykonać odpowiedni dla całokształtu tryb wieloosobowy - przyznają twórcy Bioshocka 2. Melissa Miller obiecuje, że multiplayer nie został zlekceważony. Wkrótce sami się przekonamy.