Wiedźmin 2 – nowe informacje

Adam "Harpen" Berlik
2010/01/21 12:55

W najnowszym numerze magazynu CD-Action znajduje się zapowiedź gry Wiedźmin 2. Postanowiliśmy zebrać najważniejsze fakty z tego artykułu.

Wiedźmin 2 – nowe informacje

  • Wiedźmin 2 powstaje od dwóch lat i jest w fazie alpha. Najpierw ukaże się na PC, a dopiero później na konsolach X360 i PS3 mimo, iż wszystkie wersje powstają równocześnie (nie oznacza to jednak, że edycja na komputery osobiste będzie łatwiejsza).
  • To tytuł AAA (wysokobudżetowa produkcja), której twórcy celują w średnią ocen powyżej 90 procent.
  • Marcin Iwiński z CD Projektu w jednym z wywiadów stwierdził, że Wiedźmin 2 będzie „zaje….”.
  • Mimo wielu zmian, nadal mamy mieć do czynienia z krwistą, brutalną, a zarazem nowoczesną grą cRPG dla dorosłych użytkowników.
  • Gra zaczyna się tam, gdzie skończyła się pierwsza część. Fabuła zostanie podzielona na rozdziały.
  • Niektóre wydarzenia w świecie gry nie będą zależne od gracza. Nie wiadomo dokładnie, co to oznacza, ale można podejrzewać, że np. główny wątek fabularny może zakończyć się w inny sposób niż byśmy sobie tego życzyli.
  • W zadaniach pojawią różnorodne mini-gry.
  • Autorski silnik multiplatformowy umożliwi twórcom zaimplementowanie wszystkich pomysłów – nie byłoby to możliwe w przypadku skorzystania np. z Unreal Engine 3 czy CryEngine 3.
  • Otrzymamy tętniący własnym życiem świat, w którym postacie niezależne będą zajmowały się wykonywaniem różnych czynności, w przeciwieństwie do części pierwszej, gdzie za każdym razem przechodząc obok chłopa obserwowaliśmy, jak przybija gwóźdź.
  • Bohaterowie mają wyrażać emocje i gestykulować w trakcie dialogów.
  • W Wiedźminie 2 pojawią się najbardziej realistyczne lokacje w historii cRPG.
  • Wejście do budynku nie będzie poprzedzone ekranem ładowania.
  • Zwiększy się ilość modeli NPC, a zatem nie będziemy zmuszeni na oglądanie ciągle tych samych twarzy.
  • Wachlarz ruchów Geralta ulegnie rozszerzeniu – bohater nauczył się wspinać po budynkach.
  • QTE – Quick Time Events – czyli sekwencje wymagające wciskania właściwych przycisków w odpowiednich momentach) sprawia, ze walki z bossami będą jeszcze bardziej atrakcyjne.
  • Dzięki technologii Havok zwiększona zostanie interakcja z otoczeniem.
  • Geralt nie wystąpi w kitce w finalnej wersji gry.

Nie pozostaje zatem nic innego, jak czekać. Oficjalna zapowiedź gry Wiedźmin 2 powinna nastąpić już wkrótce.

GramTV przedstawia:

Komentarze
81
Usunięty
Usunięty
17/02/2010 12:26

Co wy macie do tej kity? Wg was powinien biegać w rozpuszczonych włosach jak w 1?

Usunięty
Usunięty
24/01/2010 23:50

bogu dzieki ze wywala te glupie loadingi. przeciez w 1 czesci bylo wiecej ladowania niz grania

Usunięty
Usunięty
23/01/2010 21:07

Ale ja jako fanboy wiedźmina zamknę się i będę wyczekiwał każdego nowego newsa ^^




Trwa Wczytywanie