Mario & Sonic at the Olympic Winter Games osiągnęło sprzedaż sześciu milionów egzemplarzy. Gra pojawiła się na Wii i DS-ie w październiku ubiegłego roku. Firma SEGA jest oczywiście zadowolona z tych wyników, ale trwające w Vancouver zimowe Igrzyska Olimpijskie to znakomita okazja na zwielokrotnienie sprzedaży wspomnianego produktu.
"Mamy wielkie plany związane ze wspieraniem tytułu na całym świecie za pomocą zwiększonej aktywności marketingowej" - zapewniają przedstawiciele SEGI. W Ameryce Północnej, Francji, krajach Beneluksu, Austrii i państwach nordyckich w lutym trwają nowe kampanie reklamowe. "W związku z gorączką wywołaną przez Igrzyska Olimpijskie, mamy ponadto w planach organizowanie imprez promocyjnych w największych miastach: Londynie, Waszyngtonie czy San Francisco".Przedstawiciele SEGI przypominają, że już oryginalny Mario & Sonic at the Olympic Games odniósł znaczny sukces. Teraz powtarza go zimowe wydanie gry. Firma ma nadzieję, że sprzedaż tego tytułu będzie się utrzymywała na wysokim poziomie jeszcze przez długi czas. "Start zimowych Igrzysk Olimpijskich to znakomity moment by upewnić się, że SEGA siedzi głęboko w umysłach graczy" - skomentował Mike Hayes, dyrektor wykonawczy amerykańskiego i europejskiego oddziału firmy.