"Moim zdaniem Borderlands to tego typu produkcja, która powinna mieć własne okienko wydawnicze. Konkurowanie z innymi tytułami to w tym wypadku zły pomysł" - mówił w październiku ubiegłego roku Michael Pachter. Okazało się, że gra osiągnęła sprzedaż 3 milionów egzemplarzy. Dlatego też szef Gearbox Software, Randy Pitchford, może dziś z dumą powiedzieć: "Wiesz co, Mike? Wiedziałem, że się myliłeś".
"Byliśmy w kanapce pomiędzy dwiema największymi markami wśród strzelanin w historii (Halo 3: ODST i Modern Warfare 2 - dop. red.). Do tego goście z BioWare'u, którzy chodzą po wodzie, wydawali właśnie Dragon Age: Origins - wspomina. "Było to dla mnie tym bardziej trudne, że to zadaniem Pachtera jest analiza tych wszystkich rzeczy".Finalnie okazało się, że Borderlands było jedną z najpopularniejszych nowych marek ubiegłego roku. Teraz Gearbox ze spokojem może przygotowywać trzecią już zawartość dodatkową do ściągnięcia. Jest nią Secret Armory of General Knoxx, które najprawdopodobniej zadebiutuje w kwietniu tego roku.