Microsoft zabiera się za promocję Projektu Natal

Łukasz Odziewa
2010/02/27 13:27

Mimo iż machina marketingowa związana z Projektem Natal ruszyła już dawno temu, to Microsoft postanowił rozpędzić ją jeszcze bardziej.

Microsoft zabiera się za promocję Projektu Natal

Jak się okazuje, Microsoft zamierza zaangażować w kampanię marketingową gwiazdy świata filmu i muzyki, które mają pomóc w reklamie Projektu Natal w mediach nie związanych bezpośrednio z grami. Nic dziwnego jeśli weźmiemy pod uwagę, że głównym zadaniem Natala jest przyciągnięcie do Xboxa 360 niedzielnych graczy.

GramTV przedstawia:

Microsoft nie ukrywa, że celuje w ludzi, którzy do tej pory mogli być zainteresowani jedynie Nintendo Wii. Reklamy Natala mają pojawić się więc w sklepach z zabawkami, czy magazynach dla rodziców. Firma już organizuje specjalne spotkania z gwiazdami, na których najprawdopodobniej są prowadzone wstępne negocjacje dotyczące kontraktów. Póki co nie wiadomo jednak, które ze sław ujrzymy w reklamach Projektu Natal.

Przypomnijmy, że Projekt Natal pojawi się na rynku dopiero w okolicach jesieni, ale w internecie już pojawił się wstępny test urządzenia.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
27/02/2010 22:17

E tam, nic nie pobije WASD+myszki. :> Nie wierzę w Natala, bo to jakoś nie teges wygląda.

Usunięty
Usunięty
27/02/2010 19:35

Hehe.. EyeToy już oferował jako-takie możliwości grania bez kontrolera i laga nie było :D

nVid
Gramowicz
27/02/2010 17:49
Dnia 27.02.2010 o 16:52, Xjumpaytech napisał:

Tak jak mówiłem Wii (tutaj też mowa o Wii remote bez motion +) ma też sporego laga, więc cóż i tak się kupi.

No właśnie, i tak się kupi, nie ważne czy będzie przereklamowanym crapem, albo nie sprosta wymaganiom ;] Tak chce szanowny pan Greenberg i reszta ferajny z Microsoftu, więc się kupi, bez wchodzenia w szczegóły.




Trwa Wczytywanie