Mimo iż machina marketingowa związana z Projektem Natal ruszyła już dawno temu, to Microsoft postanowił rozpędzić ją jeszcze bardziej.
Mimo iż machina marketingowa związana z Projektem Natal ruszyła już dawno temu, to Microsoft postanowił rozpędzić ją jeszcze bardziej.
Jak się okazuje, Microsoft zamierza zaangażować w kampanię marketingową gwiazdy świata filmu i muzyki, które mają pomóc w reklamie Projektu Natal w mediach nie związanych bezpośrednio z grami. Nic dziwnego jeśli weźmiemy pod uwagę, że głównym zadaniem Natala jest przyciągnięcie do Xboxa 360 niedzielnych graczy.
Microsoft nie ukrywa, że celuje w ludzi, którzy do tej pory mogli być zainteresowani jedynie Nintendo Wii. Reklamy Natala mają pojawić się więc w sklepach z zabawkami, czy magazynach dla rodziców. Firma już organizuje specjalne spotkania z gwiazdami, na których najprawdopodobniej są prowadzone wstępne negocjacje dotyczące kontraktów. Póki co nie wiadomo jednak, które ze sław ujrzymy w reklamach Projektu Natal.
Przypomnijmy, że Projekt Natal pojawi się na rynku dopiero w okolicach jesieni, ale w internecie już pojawił się wstępny test urządzenia.