Bodycount pojawi się na Xboksie 360 i PS3 na początku 2011 roku - poinformowała firma Codemasters. Tytuł tej produkcji poznaliśmy wczoraj, dzięki upublicznieniu okładki nowego numeru magazynu GameInformer. Nie musieliśmy na szczęście długo czekać na odzew z obozu producenta. Głos zabrał sam Stuart Black.
"Nasza technologia pozwala nam na stworzenie niepowtarzalnej rozgrywki, w której sztuczna inteligencja nie pozwala na schowanie się za niemożliwym do zniszczenia obiektem" - powiedział twórca Bodycounta. "Środowisko gry nieustannie się zmienia. Zapowiada się mnóstwo dobrej zabawy". Jak już informowano wcześniej, wszystkie te dobrodziejstwa zapewnić ma silnik EGO Engine, użyty w Operation Flashpoint 2: Dragon Rising."Bodycount wykrystalizuje moment, w którym trzeba będzie pociągnąć za spust i poczuć ekscytującą, uczuciową, przeładowaną akcję" - skomentował producent Tom Gillo. Warto zaznaczyć, że to pierwsza nowa marka Codemasters produkowana wewnątrz firmy od wielu lat. Prócz opcji dla pojedynczego gracza, produkcja ta zapewni rozgrywkę w trybie multiplayer oraz kooperacji.