Epic Games niezdecydowane w sprawie kontrolerów ruchu

Patryk Purczyński
2010/03/15 09:24
6
0

Zaprezentowany niedawno PlayStation Move przyciągnął już niejednego producenta. Natal ma za sobą cały sztab developerów. Co na to wszystko Epic Games? Na razie wstrzymuje się od głosu.

Epic Games nie produkuje obecnie żadnej gry na kontrolery ruchu Sony i Microsoftu. Zamierzenia w tym względzie również nie zostały jeszcze poczynione. "W tej chwili jest za wcześnie, by powiedzieć, czy planujemy użyć tych kontrolerów w którejkolwiek z naszych gier" - powiedział wiceprezes studia, Mark Rein. Epic Games niezdecydowane w sprawie kontrolerów ruchu

"Jest grupka producentów, którzy tworzą na Move tytuły oparte na naszym silniku (Unreal Engine - dop. red.). Oczywiście Microsoft robi gry na Natal korzystając z Unreala. Jesteśmy więc włączeni w te technologie niezależnie od tego, czy sami coś tworzymy z myślą o nich, czy też nie. Obecnie jest za wcześnie, by stwierdzić, co zamierzamy z tymi kontrolerami zrobić" - dodał Rein.

Zaznaczył również, że sam woli trzymać w rękach tradycyjnego DualShocka. Więcej o tytułach opartych na Unreal Engine 3, które powstają z myślą o Natalu i Move, dowiemy się na tegorocznych targach E3.

GramTV przedstawia:

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
15/03/2010 21:09

A moim zdaniem postawa jak najbardziej słuszna... Na początku kontroler będzie drogi, będzie szał, bedą plusy i minusy - a dzięki popatrzeniu na to wszystko z boku, można przemyśleć sprawę dobrze i wydać produkt przemyślany, a nie na szybko zrobiony...Podsumowując, kontroler Natal ma duże opóźnienia (wiem z pewnych źródeł), a Epic tworzy przede wszystkim dynamiczne gry.. Także jak dla mnie, postępują jak na porządnego developera przystało

czaczi87
Gramowicz
15/03/2010 18:46

Nie trzeba wcale ręcyma machać, Resident Evil 4 Wii Edition pokazał jak wygodne i genialne jest to rozwiązanie. Dlatego nigdy nie zrozumiem dlaczego Nintendo położyło lagę na hardkorowych graczy i nie wydało więcej tego typu gier. Teraz to się wreszcie skończy i Sony zagwarantuje nam godziwą rozrywkę (oby).Mam nadzieję, że do Playstation Move Sony doda jeszcze nastawkę w stylu Wii Zapper dla przyjemniejszej gry we wszelkiej maści Shootery.Już chciałem kupić Wii, a okazało się, że nieźle bym się na tym interesie przejechał. Oprócz kilku tytułów z marki Resident Evil, Zeldy i No More Heroes ta konsola nic dla mnie ciekawego nie oferuje. Mariany i wszelkie wirtualne golfy mnie nie kręcą, a niefajna, rozpikselowana grafika wcale zaletą nie jest. Do tego, czemu Wii nadal kosztuje 900 zł? Tak naprawdę to oprócz kontrolera ten sprzęt nie ma żadnych zalet, a jako, że Sony ten patent od Niny ładnie i zgrabnie ukradło, no to sorry :DTeraz bardzo się cieszę, że nie zwątpiłem w Sony w okresie kiedy na PS3 było mało gier. Firma w końcu się rozkręca i pokazuje dawną chwałę.

Usunięty
Usunięty
15/03/2010 12:20
Dnia 15.03.2010 o 10:14, cHICEK napisał:

do tego rodzaju gier nadaje sie idealnie pad lub klawiatura i myszka a nie PS Move, Natal czy inne bajery. Jakoś nie widzę jak nagle gracze wstają z kanap i wymachują kontrolerami. Fajny bajer na chwile ale nie żeby brać to na serio. Ile "poważnych" gier powstało na Wii ?

A widziałeś konferencję SONY? Pokazali, że nie trzeba skakać jak orangutan przed telewizorem z PSM żeby grać w np. Socom 4. Gość siedział wygodnie w fotelu i grał ruszając lekko PSM. IMO mi się to podoba i to bardzo. Jest to na pewno bardziej precyzyjne niż prawy analog.




Trwa Wczytywanie