Gdy wprowadzaliśmy skalę szkolną, czyli 1-6 uznaliśmy ją za wygodną i czytelną, wychodząc z założenia, że każdy miał z nią w jakiś sposób do czynienia. Jednak czas pokazał, że to co dobre w edukacji, nie musi się sprawdzić w recenzjach... Dlatego przechodzimy na system uniwersalny, czyli oceny w skali 0-10, z uwzględnieniem ułamków. Dzięki temu zresztą wystawione przez nas oceny dużo prościej będą współpracować ze wszelkimi portalami wyliczającymi średnie.
Mamy nadzieję, że pochwalacie tę decyzję - w sumie podjęliśmy ją z myślą o Waszej wygodzie...
Dla większej wygody użytkowników, postanowiliśmy opublikować swoisty klucz do ocen. Będziemy do niego linkować z recenzji (nie jest to finalna wersja opisów, mogą się zmienić na przestrzeni tygodnia, ale da Wam już pewien obraz).
- 0,0: Teoretycznie, według praw natury, tak złej gry nikt nigdy nie wyda...
- 0,1 - 0,9: Uwaga, produkt toksyczny, bez długiego kija nie podchodź!
- 1,0 - 2,4: Gniot aż miło, można się uczyć na niej, jak nie powinna wyglądać gra.
- 2,5 - 3,9: Klasyczny paździerz, prawdopodobnie nie warty uwagi nawet po przecenieniu.
- 4,0 - 5,4: Słabe toto, ale może kiedyś, za niższą cenę...
- 5,5 - 6,4: Średniak, ale zapaleni fani danego gatunku pewnie i tak się skuszą.
- 6,5 - 7,4: W sumie dobra gra, ale bez polotu, zapchajdziura, nim pojawią się wiodące tytuły.
- 7,5 - 8,4: Solidna, grywalna produkcja, choć parę wad się znajdzie.
- 8,5 - 9,4: Hicior bez dwóch zdań, takie gry kupuje się od ręki.
- 9,5 - 9,9: Absolutna rewelacja, nie mieć jej, to błąd życiowy.
- 10,0: O takiej grze wszyscy marzymy, ale pewnie nigdy jej nie ujrzymy...