Metro 2033 ładniejsze na PC - oto dowody

Adam "Harpen" Berlik
2010/03/20 18:21

Wykorzystanie technologii DirectX 11 w pecetowej wersji Metro 2033 sprawiło, że wygląda ona zdecydowanie lepiej od konsolowego wydania. Oto porównanie jakości grafiki obu edycji.

W miniony piątek miała miejsce europejska premiera długo oczekiwanej, pierwszoosobowej gry akcji Metro 2033, która powstała na podstawie książki Dmitryja Głuchowskiego pod tym samym tytułem. Wspomniana produkcja została przygotowana z myślą o pecetach oraz konsolach Xbox 360. Zachęcamy do zapoznania się z różnicami w jakości oprawy wizualnej wyżej wymienionych wydań. Oto kilka przykładowych obrazków – wszystkie są dostępne tutaj. Metro 2033 ładniejsze na PC - oto dowody

Warto przypomnieć, że Metro 2033 charakteryzuje się niezwykle wysokimi wymaganiami sprzętowymi i korzysta z dobrodziejstw oferowanych przez DirectX 11 – screenshoty z edycji pecetowej są dostępne w rozdzielczości 1280 na 1024 pikseli, a wydanie konsolowe zrzucono do 720p.

Metro 2033 zadebiutowało na europejskich rynkach (w tym polskim) 19 marca. Gra została wydana w naszym kraju dzięki firmie CD Projekt z oryginalną, rosyjskojęzyczną ścieżką dźwiękową i przetłumaczonymi podpisami.

  • Zamów Edycję Kolekcjonerską Metro 2033 na PC za 189,90 zł
  • Zamów grę Metro 2033 na PC za 99,90 zł
  • Zamów grę Metro 2033 na X360 za 199,90 zł

GramTV przedstawia:

Komentarze
183
Usunięty
Usunięty
22/03/2010 23:02

Ale temat -.-Przecież to oczywiste że na PC grafika zawsze będzie ładniejsza .

Usunięty
Usunięty
22/03/2010 22:56
Dnia 21.03.2010 o 09:54, karolekx23x napisał:

> Wysokie wymagania tłjmaczą różnicę. Ja to bym jednak wolał gorsze detale w zamian za > mniejsze wymagania sprzętowe. Ale ta grafika nie wytłumaczy wymagań sprzętowych , na max kart graficznych których nie ma.

No tak, ale to już norma, choć nie aż w takiej skali ;)

Tom_pl
Gramowicz
21/03/2010 16:17

Od wczoraj posiadam Metro 2033 i wygląda super, mimo że nie mam DX11 to grafika wygląda eXtra.




Trwa Wczytywanie