L.A. Noire na pewno nie będzie można oskarżyć o płytkość fabuły. "Scenariusz ma 22 tysiące stron" - ujawnia współzałożyciel studia Team Bondi, Brendan McNamara. "To dwa lata serialu telewizyjnego i prawdopodobnie 12 pełnometrażowych filmów fabularnych" - obrazuje.
O samej grze dotychczas wiadomo niewiele (o pierwszych szczegółach pisaliśmy tutaj). Taka objętość scenariusza dobrze wróży jednak produkcji Team Bondi. Oznacza to bowiem porządnie zorganizowany i uszczegółowiony świat, a także długą rozgrywkę. Gra pojawi się na Xboksie 360 i PS3. Prawdopodobnie premiery doczeka się między sierpniem a końcem października tego roku. Take-Two nie wyklucza jednak możliwości przesunięcia daty wydania jednego ze swoich tytułów (być może chodzi właśnie o L.A. Noire).Twórcy fabuły w L.A. Noire musieli się naprawdę sporo napracować. Objętość scenariusza jest tak potężna, że nie może się z nią równać nawet trwający rok serial telewizyjny.