Pamięci USB będzie można podłączyć do Xboksa 360 od 6 kwietnia

Grzegorz Bonter
2010/03/26 16:25

Microsoft oficjalnie zapowiedział datę wprowadzenia wsparcia dla pamięci USB do Xboksa 360.

Tydzień temu na światło dzienne wyszła informacja o planach Microsoftu dotyczących pamięci USB i Xboksa 360. Dziś obsługa pendrive'ów i (ewentualnie) dysków twardych na USB została oficjalnie zapowiedziana przez giganta z Redmond. Łatka wprowadzająca to ułatwienie zostanie udostępniona 6 kwietnia. Pamięci USB będzie można podłączyć do Xboksa 360 od 6 kwietnia

Należy jednak pamiętać, że "Małomiękki" nałożył na to rozwiązanie pewne ograniczenia - konsola będzie mogła wykorzystać z jednego pendrive'a do 16 GB pamięci. Pozostała przestrzeń może nadal być wykorzystywana do przenoszenia "normalnych" danych. Ale jest też dobra wiadomość: Xbox 360 posiada na przodzie 2 porty USB. To oznacza, że można podłączyć do niego 2 pamięci flash i uzyskać w sumie dodatkowe 32 GB przestrzeni na save'y, DLC i gry.

Według zaleceń Majora Nelsona. lepiej nie podłączać do konsol dysków USB. Nie dość, że mogą one nie zadziałać, to na dodatek są wolniejsze od pamięci typu flash.

GramTV przedstawia:

PS. Dla uściślenia - pliki medialne (mp3, filmy, zdjęcia) Xbox 360 już od dawna odczytuje z pendriveów. Nowością jest możliwość zapisu danych gier, save'ów i DLC na tego typu nośnikach.

Komentarze
25
Usunięty
Usunięty
27/03/2010 13:47

Dnia 27.03.2010 o 11:56, Namaru napisał:

http://en.wikipedia.org/wiki/USB_Implementers_Forum USB też jest płatne, ale to że wygrało USB to głównie zasługa jego twórców: Intel, Compaq, Microsoft, Sony, Digital Equipment Corporation, IBM, Northern Telecom. Gdyby te firmy montowały w swoich urządzeniach FW to nie mam wątpliwości jaki standard by dziś obowiązywał.

Żeby było śmieszniej Sony montuje w swoich aparatach i kamerach FireWire tyle, że bez ścieżek zasilania i pod inną nazwą, niby różnica jest, ale kompatybilność jest pełna ;]

Usunięty
Usunięty
27/03/2010 11:56
Dnia 27.03.2010 o 11:28, marcinsud napisał:

Nie tyle lobby co darmowa licencja, Apple popełniło ten błąd, że relatywnie słono sobie życzy za możliwość montowania firewire w urządzeniach, ale co tam jest jak jest.

Problem firewire polega też na tym, że samo rozwiązanie było droższe bo w pełni sprzętowe, no ale znacznie lepsze. http://en.wikipedia.org/wiki/USB_Implementers_ForumUSB też jest płatne, ale to że wygrało USB to głównie zasługa jego twórców: Intel, Compaq, Microsoft, Sony, Digital Equipment Corporation, IBM, Northern Telecom. Gdyby te firmy montowały w swoich urządzeniach FW to nie mam wątpliwości jaki standard by dziś obowiązywał.

Usunięty
Usunięty
27/03/2010 11:28

Dnia 27.03.2010 o 11:22, Namaru napisał:

Ba, i jeszcze moc procka pożera bo z tego co mi wiadomo to ten protokół się słabo sprzętowo implementuje. Niestety lobby MS, Intel wcisnęło nam USB to teraz mamy, FireWire było by lepsze (ale droższe).

Nie tyle lobby co darmowa licencja, Apple popełniło ten błąd, że relatywnie słono sobie życzy za możliwość montowania firewire w urządzeniach, ale co tam jest jak jest.




Trwa Wczytywanie