Jeden z szefów zespołu odpowiedzialnego za Splinter Cell: Conviction przyznał, że ekipie zabrakło czasu potrzebnego na zaimplementowanie wszystkich pomysłów.
Jeden z szefów zespołu odpowiedzialnego za Splinter Cell: Conviction przyznał, że ekipie zabrakło czasu potrzebnego na zaimplementowanie wszystkich pomysłów.
Maxime Beland, jeden z dyrektorów Ubisfotu, odpowiedzialny za Splinter Cell: Conviction, przyznał że jego zespołowi zabrakło czasu na zaimplementowanie w grze pewnych rzeczy.
Jedną z rzeczy, która chciałbym aby znalazła się w grze jest z pewnością możliwość przenoszenia ciał przeciwników. Wprawdzie nie jest to potrzebne przy obecnym sposobie prowadzenia rozgrywki, ale na pewno możliwość taka ucieszyłaby wszystkich fanów naszej gry na całym świecie. Niestety, zabrakło nam czasu na dopracowanie i wprowadzenie do gry tego elementu, powiedział Beland.
Maxime swoją wypowiedzią zdradził również, że tego typu rzeczy mogą pojawić się później jako DLC. Dodał także, że historia Sama z pewnością nie została zakończona. Czy możemy więc liczyć na dodatkowe epizody do pobrania?