Bulletstorm - pierwsze szczegóły na temat polskiej superprodukcji

Michał Ostasz
2010/04/12 10:05
9
0

Tematem numer jeden ostatniego wydania magazynu Game Informer jest zapowiedź Bulletstorm - najnowszej gry rodzimego studia People Can Fly. Co szykują dla nas twórcy Painkillera we współpracy z autorami Gears of War?

Odpowiedź na to pytanie pojawia się już na okładce wspomnianego czasopisma: przygotujmy się na symfonię zniszczenia. Bulletstorm ma być, podobnie jak wcześniejsze dokonania ekipy Adriana Chmielarza, brutalną strzelaniną z widoku pierwszej osoby. Bulletstorm - pierwsze szczegóły na temat  polskiej superprodukcji

Akcja gry ma być osadzona w przyszłości. Przyjdzie nam wcielić się w rolę Graysona Hunta, byłego członka oddziałów specjalnych Dead Echo, a obecnie... zapijaczonego kosmicznego pirata, który trafia na niebezpieczną planetę Stygia. Na głównego bohatera mają czyhać zdziczali rdzenni mieszkańcy tego obcego świata wraz ze zmutowaną fauną i florą, z którą również przyjdzie nam walczyć.

GramTV przedstawia:

Ci, którzy grali we wspomnianego wcześniej Painkillera, poprzednią grę studia People Can Fly z pewnością pamiętają pomysłowe fuzje jakich używaliśmy do eksterminacji piekielnego pomiotu. Autorzy zapowiadają, że i tym razem oddadzą nam do dyspozycji osobliwy arsenał. Na razie potwierdzone zostały energetyczny bicz i broń służąca do miotania granatów.

Znając wcześniejsze dokonania tego dewelopera możemy się spodziewać intensywnej i krwawej strzelaniny, w której nie uświadczymy wielu scenek przerywnikowych, wyborów moralnych i rozwiązywania zagadek logicznych. Krótko mówiąc: stara dobra szkoła. Gra ukaże się "gdzieś w 2011" na PC, X360 i PS3.

Komentarze
9
sirufok
Gramowicz
13/04/2010 11:55
Dnia 12.04.2010 o 21:25, Azuredragon napisał:

Już raz zawojowali zachód, a nakłady na produkcję ich hitu nie były aż tak wielkie. Teraz People Can Fly otrzymają dofinansowanie od Epic i EA, więc nie boję się powiedzieć, że może nas czekać jedna z najbardziej dopracowanych gier w historii polskich produkcji komputerowych. :)

Ależ to zabrzmiało...;)No ale w zupełności się z Tobą zgadzam. Mając za plecami studio Epic i kasiorkę od EA gra na pewno nie przejdzie bez echa.

Usunięty
Usunięty
12/04/2010 21:25

Już raz zawojowali zachód, a nakłady na produkcję ich hitu nie były aż tak wielkie. Teraz People Can Fly otrzymają dofinansowanie od Epic i EA, więc nie boję się powiedzieć, że może nas czekać jedna z najbardziej dopracowanych gier w historii polskich produkcji komputerowych. :)

Usunięty
Usunięty
12/04/2010 14:40

Co do zdjęcia i podpisu... Raczej przypomina mi Duke Nukem.




Trwa Wczytywanie