W Internecie pojawił się wywiad z Jeanem-Bernardem Jaconem z Ubisoftu. Tematem rozmowy był Ghost Recon: Future Soldier, czyli połączenie stylu Toma Clancy'ego i prototypowego sprzętu, który w ciągu najbliższej dekady wejdzie do użycia w wojsku. Wiemy już, że w grze pojawią się roboty i holograficzne projektory. Co jednak z podziałem żołnierzy na klasy?
W Future Soldier są do wyboru 4 klasy:- Recon - to oni skradają się na tyły wrogów wykorzystując pelerynki niewidki
- Sniper - to on oczywiście odpowiada za osłanianie całego oddziału i zapewnianie rozpoznania z wyżej położonych punktów. Podobnie jak ma to miejsce w Bad Company 2, może on wskazywać wrogów pozostałym członkom oddziału.
- Engineer - pan złota rączka (może tworzyć magnetyczne pole ochronne, które zakłóci sygnał wroga) i tragarz (na plecach nosi robota latającego służącego do przeprowadzania rekonesansu) w jednym. To on zajmuje się sterowaniem samobieżnej wieżyczki, jaką można było zobaczyć w akcji w pierwszym filmowym zwiastunie.
- Commando - główna siła uderzeniowa. To on ma na ramieniu wyrzutnię rakietek niszczących bez problemu całe czołgi.
Kiedy najwcześniej będzie można sprawdzić Future Soldier w akcji? Tego lata, podczas beta testów multiplayera. Aby uzyskać do niej dostęp, konieczny będzie jednak zakup Splinter Cell: Conviction w wersji na Xboksa 360.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!