O tym, że Peter Molyneux kocha i wspiera Natal, wiemy od dawna. Tym razem twórca postanowił zdradzić, czemu projektowanie gier na kontroler ruchu Microsoftu jest wyjątkowe. Oczywiście na przykładzie Fable III.
O tym, że Peter Molyneux kocha i wspiera Natal, wiemy od dawna. Tym razem twórca postanowił zdradzić, czemu projektowanie gier na kontroler ruchu Microsoftu jest wyjątkowe. Oczywiście na przykładzie Fable III.
Dla mnie Natal jest wyzwaniem, ponieważ jest zupełnie inny. - wyjaśnia OXM Molyneux - Bardzo różni się od innych urządzeń jakie świat widział, bo nie ma żadnych przycisków, co jest jego największą zaletą, ale i olbrzymim wyzwaniem. Kiedy masz taką grę jak Fable, to ilość rzeczy, do jakich możesz wykorzystać Natal, jest ogromna.
Chcę, żeby gracz czuł się częścią świata. Nie chciałem, by Natal potrzebny był tylko do prostych mini - gierek, zupełnie oderwanych od historii Fable. Moim celem jest interakcja Natala ze światem gry tak, by go rozwijał, poszerzał. Gracz musi chcieć z niego korzystać.
Peter Molyneux jak zwykle obiecuje wiele, ale czy wszystkie zapowiedzi znajdą się w Fable III? Czas pokaże. W każdym razie pewne jest jedno - Peter pomysłów ma pełno, o czym świadczyć może bardzo "rozbudowany" tryb kooperacji...
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!