- Pierwotny tytuł gry to Haste, lecz wydawca zdecydował się na nail’d, gdyż Haste byłby źle odebrany przez Amerykanów, gdyż oznacza rzeczy robione w pośpiechu i po łbkach, zaś nail’d to wariacja słowa nailed.
- Motory crossowe i quady to pojazdy, które pojawią się w grze – ich zachowanie będzie diametralnie różne (inny model jazdy, zachowanie na zakrętach, osiągi, zasięg skoków, etc.).
- Nie ma co liczyć na licencjonowane pojazdy, lecz pojawi się zaawansowany model zniszczeń (wyłącznie wizualny – co prawda bez koła nie pojedziemy, ale generalnie zniszczenia nie maja wpływu na zachowanie pojazdu).
- Nie będzie otwartego świata. W zależności od wybranego trybu zabawy wybierzemy trasę lub weźmiemy udział w zawodach, gdzie z góry ustalono kolejność wyścigów.
- Pojawią się rozmaite lokacje: przede wszystkim góry, a w tym polskie krajobrazy.
- Zmienne warunki pogodowe oraz cykl dnia i nocy.
- Twórcy nie podjęli jeszcze decyzji, czy w wersji PC pojawi się edytor tras. Na pewno nie będzie on dostępny na konsolach.
- Tryb multiplayer – różnorodne tryby oraz mutatory własnych trybów (zestawy dodatkowych lub zmienionych zasad rozgrywki). Tylko przez Internet lub LAN – split screen nie jest przewidywany.
- W trybie single player dostępny będzie system rozwoju postaci i poziomów oraz możliwość odblokowywania kolejnych bonusów w postaci pojazdów i ciuszków. To samo tyczy się opcji dla wielu graczy, gdzie dodatkowo ważne będą rankingi i osiągnięcia.
- Ścieżka dźwiękowa składa się z licencjonowanych utworów – przeważa mocny rock.
- Cechą wspólną nail’da i Pure jest wyłącznie to, że w obu grach kierujemy quadami. W istocie to zupełnie inne produkcje. nail’d, w przeciwieństwie do Pure, jest nastawiony na dynamikę, a nie wykonywanie tricków.
- Będzie można rywalizować z innymi kierowcami o miejsce na torze, np. spychając ich.
- nail’d to zbyt szybka i wymagająca precyzji produkcja, aby można było ją kontrolować za pomocą Projektu Natal lub PlayStation Move.
- Gra znajduje się w fazie developingu od ponad roku wliczając w to pre-produkcję. W prace nad nail’dem zaangażowane jest całe studio z Warszawy i kilka osób z Wrocławia. Data premiery jest planowana na ostatni kwartał 2010 roku, lecz tak naprawdę termin wydania jest zależny od wydawcy.
Na łamach serwisu Polygamia pojawiły się nowe informacje dotyczące zapowiedzianej wczoraj gry wyścigowej nail’d tworzonej przez Techland. Zostały one ujawnione w wywiadzie z Pawłem Kopińskim, który jest Lead International Brand Managerem we wspomnianej firmie.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!