"Jeżeli realizm nie pomaga grze, p****ol go, odrzuć" - takimi pikantnymi słowy swoją dezaprobatę dla jak najwierniejszego odzwierciedlania rzeczywistości w grach za wszelką cenę wyraził Stuart Black, twórca strzelaniny Black znanej właścicielom konsol poprzedniej generacji. Obecnie złotousty pracuje z Mistrzami Kodu nad Bodycountem.
"Znam ekipę Codemasters całe moje życie poświęcone grom, nigdy jednak nie sądziłem, że będę z nimi współpracował. Kiedy zjawiłem się w siedzibie, byłem pod wrażeniem ich postawy, prezentowanej podczas tworzenia gry. Poczułem, że jest to odpowiednie miejsce do uzyskania inspirującej wolności i kontroli. Tutaj mogę robić to, co rzeczywiście chcę robić" - dodał w wywiadzie dla dziennika Guardian.Nie liczcie zatem, że z Bodycounta będzie tryskał realizm. Strzelanina tworzona jest z myślą o PS3 i Xboksie 360. Konsolowcy otrzymają ów tytuł na początku przyszłego roku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!