Stuart Black: dobra zabawa ponad realizmem

Patryk Purczyński
2010/04/26 18:03
0
0

Twórca Bodycounta nie jest przesadnie przywiązany do realizmu w grach. Stuart Black dał temu bardzo dobitny wyraz podczas rozmowy z reporterem angielskiego dziennika Guardian.

"Jeżeli realizm nie pomaga grze, p****ol go, odrzuć" - takimi pikantnymi słowy swoją dezaprobatę dla jak najwierniejszego odzwierciedlania rzeczywistości w grach za wszelką cenę wyraził Stuart Black, twórca strzelaniny Black znanej właścicielom konsol poprzedniej generacji. Obecnie złotousty pracuje z Mistrzami Kodu nad Bodycountem. Stuart Black: dobra zabawa ponad realizmem

"Znam ekipę Codemasters całe moje życie poświęcone grom, nigdy jednak nie sądziłem, że będę z nimi współpracował. Kiedy zjawiłem się w siedzibie, byłem pod wrażeniem ich postawy, prezentowanej podczas tworzenia gry. Poczułem, że jest to odpowiednie miejsce do uzyskania inspirującej wolności i kontroli. Tutaj mogę robić to, co rzeczywiście chcę robić" - dodał w wywiadzie dla dziennika Guardian.

Nie liczcie zatem, że z Bodycounta będzie tryskał realizm. Strzelanina tworzona jest z myślą o PS3 i Xboksie 360. Konsolowcy otrzymają ów tytuł na początku przyszłego roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!