O tym, że w Alpha Protocol znajdzie się specjalny antypiracki system, wiemy od dawna. Teraz dowiedzieliśmy się, w jaki sposób będzie on działał.
O tym, że w Alpha Protocol znajdzie się specjalny antypiracki system, wiemy od dawna. Teraz dowiedzieliśmy się, w jaki sposób będzie on działał.
Dostęp do Internetu potrzebny będzie tylko raz - zaraz po instalacji konieczna jest aktywacja gry. Kod, który znajdziemy w pudełku, pozwoli rejestrować Alpha Protocol na pięciu różnych komputerach. W razie awarii albo innych nieszczęść możemy spokojnie dezaktywować grę na danym pececie. Po rejestracji można schować płytę do pudełka - w trakcie gry ta nie musi znajdować się w napędzie. Co ciekawe, Obsidian mniej więcej po 18 - 24 miesiącach wypuści patcha, który usunie całe zabezpieczanie.
Na szczęście twórcy pomyśleli także o tych, który mogą mieć problem z dostępem do Internetu. Grę będzie można zarejestrować również na sprzęcie, na którym Alpha Protocol nie jest zainstalowane. Wtedy system utworzy specjalny plik, który potem sami przeniesiemy na nasz komputer.
"Na papierze" system zabezpieczeń zastosowany w Alpha Protocol aż tak straszny nie jest. Pytanie, czy Uniloc w praktyce również będzie dawał radę... Dajcie znać, czy taki DRM Wam odpowiada.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!