Ta szokująca informacja pojawiła się w ostatnim numerze amerykańskiego magazynu Gameinformer, którego redaktorzy mieli okazję porozmawiać z twórcami LittleBIGPlanet 2 i dowiedzieć się kilku naprawdę ciekawych rzeczy na jej temat.
W jedynce byliśmy "ograniczeni" (celowo piszę to w cudzysłowie, gdyż wszyscy zaznajomieni z tym tytułem wiedzą na jakie cuda pozwalał udostępniony graczom edytor) do tworzenia pojedynczych poziomów. W kontynuacji Media Molecule posuną się jeszcze dalej i umożliwią użytkownikom przygotowywanie własnych gier. Na platformę LittleBIGPlanet bez problemów zaadaptujemy gry shootery, RPGi, samochodówki, a nawet RTSy! O tym, że system świetnie nadaje się do tworzenia wszelkich gier logicznych nie muszę chyba nawet wspominać.
Zmiana dotknie także wszelkich pojazdów, które znajdą się w tej produkcji - zapomnijcie o wehikułach poruszających się wyłącznie w linii prostej. Deweloper w wywiadzie ujawnił, że sequelu zostanie udostępnione narzędzie o nazwie "Direct control Seat" - dzięki niemu będziemy mogli opracować własny system sterowania dla nie tylko dla pojazdów, ale nawet dla naszych przeciwników bądź innych obiektów (skojarzenia z "ujeżdżaniem" różnorakich stworów są jak najbardziej na miejscu).
To jeszcze nie wszystko. Kolejną ciekawostką jest system sztucznej inteligencji nazwany przez autorów Sackbot - umożliwi on graczom zaprogramowanie zachowań dla wszystkich postaci, które zdecydują się umieścić we własnym dziele. Do tego dochodzi także opcja tworzenia własnych scenek przerywnikowych, nagrywania efektów dźwiękowych, personalizacji HUDa i wreszcie łączenie pojedynczych poziomów w większą całość.
Nie znamy jeszcze daty premiery LittleBIGPlanet 2, ale możemy być pewni, że Sackboye znów zaszaleją na kalifornijskich targach E3, które odbędą się już w połowie czerwca.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!