Sony wreszcie oficjalnie zapowiedziało LittleBigPlanet 2. Od kilku dni o grze pisało się już jak o produkcie całkowicie jawnym, a nie takim, o którym szepcze się jedynie w kuluarach. SCE zaskoczyło, już teraz podając termin wydania - to dalsza część 2010 roku. Platformą docelową jest oczywiście PlayStation 3.

Za produkcję odpowiada Media Molecue, czyli ekipa, dzięki której w ręce graczy trafiła pierwsza część. Sony już teraz zapowiada "podrasowany silnik graficzny obsługujący oszałamiające wizualizacje, odświeżoną fabułę, nowe akcesoria i wyposażenie Sackboya, a także zrewolucjonizowaną mechanikę rozgrywki". Można powiedzieć, że to dużo i mało. A jak będzie w praktyce - przekonamy się jesienią.
W "dwójce" użytkownicy będą mogli tworzyć nie tylko poziomy, ale także własne gry - od wyścigówek po strzelaniny! "Jedynym ograniczeniem sposobu gry jest Twoje wyobrażenie świata" - rekomenduje Sony w oświadczeniu prasowym. "Przygotujcie się na rewolucję, która zamaże linię między graczami a twórcami gier, przełamie wszelkie moduły i uwolni kreatywne myślenie milionów".
Już teraz wiadomo również, że owo kreatywne myślenie będzie można realizować w wirtualnym świecie LBP nie tylko w sposób standardowy, ale także przy pomocy PlayStation Move - nowego kontrolera ruchu japońskiego giganta. "Jesteśmy naprawdę podekscytowani oddając to urządzenie do dyspozycji społeczności" - mówi współzałożyciel Media Molecue, Mark Healy. Sęk w tym, że obsługa gry za pomocą Move'a nie będzie możliwa od początku.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!