Wydawało się, że gry na Facebooku to trend, który będzie się rozwijał w piorunującym tempie. Tymczasem wystarczyło wprowadzenie jednej zmiany, która burzy całą konstrukcję. Farmville, jeden z najpopularniejszych tytułów na wspomnianym portalu społecznościowym, tylko w kwietniu stracił 4,4 miliona użytkowników.
Inni wielcy przegrani to: Birthday Cards (obecnie 34,3 miliona odbiorców, strata wyniosła 5,6 miliona), czy Happy Aquarium, którego liczba użytkowników zmniejszyła się o 4,2 miliona, a obecnie wynosi 19,5 miliona. Łącznie, wśród 25 najpopularniejszych pozycji aż 18 straciło co najmniej milion graczy. Największe straty poniosła firma MindJolt Games. Baza odbiorców jej kilku tytułów zmniejszyła się o 8 milionów osób.Zmiany w systemie powiadomień na Facebooku spowodowały odwrócenie się jego użytkowników od gier. Tylko w kwietniu 18 z 25 najpopularniejszych produkcji straciło co najmniej milion graczy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!