Już niebawem dojdzie do premiery Red Dead Redemption, gry, która zdaniem niektórych komentatorów przyćmi swą jakością nawet słynne GTA IV. Nie ma natomiast wątpliwości, że nowa marka Rockstara nie sprzeda się tak dobrze, jak przywołany bestseller. Analityk Doug Creutz twierdzi, że gra powinna w ciągu pierwszego roku osiągnąć pułap 4 milionów rozprowadzonych egzemplarzy.

"Red Dead znajduje się na szczycie list z najpopularniejszymi produkcjami w sklepach internetowych już od kilku tygodni" - zauważa analityk Cowan and Company. "Wierzymy, że jest to zwiastun nadchodzącego sukcesu" - dodaje. Nie sądzi przy tym, że nowa marka stanie się dla wydawcy, firmy Take-Two, kluczowa. Na drugą odsłonę będziemy bowiem musieli - jego zdaniem - poczekać do nastania kolejnej generacji konsol.
Analityk jest ponadto mocno zaniepokojony brakiem wieści na temat terminu wydania dwóch innych hitów Take-Two, Maksa Payne'a 3 i L.A. Noire, które przecież widnieją w kalendarzu wydawniczym na bieżący rok fiskalny. "Cisza wokół tych tytułów jest ogłuszająca. Do końca tego roku fiskalnego T2 zostało już tylko kilka miesięcy, a my wciąż nie mamy zapewnienia, że którakolwiek z tych pozycji jest gotowa do premiery. Rockstar jest jednak zapewne skupiony na przygotowaniach do wprowadzenia na półki sklepowe Red Dead Redemption".
Kto wie, może zatem na kluczowe ogłoszenia doczekamy się podczas targów E3.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!