Już niebawem dojdzie do premiery Red Dead Redemption, gry, która zdaniem niektórych komentatorów przyćmi swą jakością nawet słynne GTA IV. Nie ma natomiast wątpliwości, że nowa marka Rockstara nie sprzeda się tak dobrze, jak przywołany bestseller. Analityk Doug Creutz twierdzi, że gra powinna w ciągu pierwszego roku osiągnąć pułap 4 milionów rozprowadzonych egzemplarzy.
"Red Dead znajduje się na szczycie list z najpopularniejszymi produkcjami w sklepach internetowych już od kilku tygodni" - zauważa analityk Cowan and Company. "Wierzymy, że jest to zwiastun nadchodzącego sukcesu" - dodaje. Nie sądzi przy tym, że nowa marka stanie się dla wydawcy, firmy Take-Two, kluczowa. Na drugą odsłonę będziemy bowiem musieli - jego zdaniem - poczekać do nastania kolejnej generacji konsol.To może być największa premiera tego roku z ramienia Take-Two. Jak dobrze sprzeda się Red Dead Redemption? Na to pytanie już teraz próbuje odpowiedzieć analityk Doug Creutz.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!