Wydawać by się mogło, że pewne rzeczy pozostają niezmienne. Jednak Microsoft zdecydował o modyfikacjach klasycznego logotypu Rare. Wszystko z okazji zbliżającej się wielkimi krokami 25. rocznicy założenia firmy.
W oficjalnym materiale prasowym czytamy m.in. W trakcie istnienia Rare świat gier wideo przeszedł od niszy w latach 80. do olbrzymiego konglomeratu rozrywki, równie ważnego, jak rynek muzyczny czy filmowy. Rare jest dumne, że było liderem tych zmian.
Moment, gdy firma z entuzjazmem patrzy w przyszłość wydaje się najlepszym na wprowadzenie nowego wyróżniającego się wyglądu. Rare przedstawia swoją nową tożsamość. Nowe logo i marka lada chwila rozszerzą się też na zmianę strony firmy pod adresem www.rare.co.uk
Pozostaje nam tylko czekać na zmiany na stronie i zapowiedzi nowych projektów, a na razie rzućmy okiem na cztery wersje logotypu firmy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!