NES-owa Zelda II... FPS-em

Patryk Purczyński
2010/06/04 16:56
0
0

Zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądałaby Zelda z NES-a w formule strzelaniny pierwszoosobowej? Nie? I dobrze. Ktoś to zrobił za Was.

Klasyk z NES-a, Zelda II, skończył jako FPS. Niezależny twórca gier, Michael Johnston, stworzył remake słynnej, 20-letniej już dziś produkcji, o czym pochwalił się na swoim blogu. Jak sam przyznaje, stanowiło to dla niego spore wyzwanie, ale było warto. NES-owa Zelda II... FPS-em

"Świetnie się bawiłem tworząc tę grę" - mówi. "Jestem wielkim fanem oryginalnej wersji z NES-a. Uwielbiam ją za innowacyjność i przejrzysty design. Jak jednak wszyscy wiemy, produkcje z tej serii są długie i złożone. Gdy zaczynałem projekt, musiałem wyznaczyć elementy, na których dokończenie miałem odpowiednio dużo czasu. W innym wypadku gra nigdy nie ujrzałaby światła dziennego" - kontynuuje.

Johnston zadecydował, że odtworzy Zeldę II od jej początku do momentu, w którym walczyło się z pierwszym bossem. Tak oto powstał FPS-owy remake, dostępny na łamach bloga niezależnego twórcy. Zamieścił tam także informacje o sterowaniu, które prezentujemy również poniżej:

  • WSAD/strzałki - poruszanie postacią
  • mysz - rozglądanie się
  • LPM - strzał
  • Shift - kucnięcie (przydatne w atakowaniu szkieletów)
  • Spacja - skok
  • P - pauza
  • F - liczba klatek na sekundę

GramTV przedstawia:

Zainteresowanym życzymy udanej zabawy.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!