"W niektórych shooterach drugi gracz nie różni się niczym szczególnym od pierwszego, może poza jakimś ekstra pistoletem" - mówi producent strzelaniny F.E.A.R. 3, Ernest Zamora, w odniesieniu do trybów kooperacji w tytułach konkurencji. W dziele ekipy Day 1 Studios rozróżnienie ma być znacznie bardziej wyraziste. Sami twórcy nazywają swój co-op "rozbieżnym".

"W F.E.A.R. 3 każdy gracz ma unikatowe umiejętności. Point Man to ten sam super-żołnierz, którego fani znają i kochają z pierwszego F.E.A.R.-a, doposażony w dodatkowe umiejętności. Z drugiej strony mamy paranormalne moce Fettela. Może zawieszać, ogłuszać czy opętywać przeciwnika. Jak możecie sobie wyobrazić, ta ostatnia zdolność otwiera całą masę perspektyw" - tłumaczy Zamora.
Paxton Fettel, czyli główny przeciwnik Point Mana w pierwszej części serii, będzie grywalny jedynie w trybie kooperacji. W kampanii główną rolę odegra jego wspomniany brat, natomiast sam Fettel pojawi się jedynie w przerywnikach filmowych, gdzie narobi mnóstwo zamętu.
F.E.A.R. 3, znany także jako F.3.A.R. będzie dostępny od października tego roku. Gra powstaje z myślą o komputerach osobistych, PS3 i Xboksie 360.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!