"W niektórych shooterach drugi gracz nie różni się niczym szczególnym od pierwszego, może poza jakimś ekstra pistoletem" - mówi producent strzelaniny F.E.A.R. 3, Ernest Zamora, w odniesieniu do trybów kooperacji w tytułach konkurencji. W dziele ekipy Day 1 Studios rozróżnienie ma być znacznie bardziej wyraziste. Sami twórcy nazywają swój co-op "rozbieżnym".
"W F.E.A.R. 3 każdy gracz ma unikatowe umiejętności. Point Man to ten sam super-żołnierz, którego fani znają i kochają z pierwszego F.E.A.R.-a, doposażony w dodatkowe umiejętności. Z drugiej strony mamy paranormalne moce Fettela. Może zawieszać, ogłuszać czy opętywać przeciwnika. Jak możecie sobie wyobrazić, ta ostatnia zdolność otwiera całą masę perspektyw" - tłumaczy Zamora.Point Man i Paxton Fettel będą bohaterami gry F.E.A.R. 3. Tym drugim będzie można pokierować jedynie w kooperacji. "Rozbieżnej kooperacji", jak nazywają ów tryb twórcy. Co to oznacza?
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!