Ukazujące się co roku kolejne odsłony serii Call of Duty to dla prezesa Activision Blizzard za mało. Bobby Kotick, zapytany przez dziennikarzy The Wall Street Journal o jedną rzecz, jaką chciałby zmienić w firmie, odpowiedział: "Stworzyć sieciowy świat dla Call of Duty". Czyli, mogliby powiedzieć przewrotni: wyciągnąć jeszcze więcej pieniędzy z kieszeni graczy, odcinając kupony od jednego sukcesu.
"Już od jutra mógłbym mieć sieciowy serwis Call of Duty oparty na subskrypcjach" - mówił Kotick. "Gdyby tak pomyśleć o zainteresowaniach odbiorców, o czymś, co mogłoby usatysfakcjonować dużą grupę, o czymś z inspirującymi, wypełnionymi kreatywnością możliwościami, byłby to z pewnością sieciowy świat Call of Duty" - dodał.Co prezes Activision Blizzard chciałby zmienić w kierowanej przez siebie spółce? Stworzyć świat pod masową rozgrywkę sieciową w Call of Duty.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!