Keiji Inafune o poziomie trudności w Dead Rising 2

Adam Wieczorek
2010/06/22 10:36
0
0

Keiji Inafune odniósł się do kwestii zbalansowania poziomu trudności w Dead Rising 2. Pierwowzór należał do najtrudniejszych gier na konsoli Xbox 360.

Każdy kto przeszedł Dead Rising nie raz klął pod nosem na nierówny, momentami koszmarnie wysoki, poziom trudności gry. Podobno druga część gry ma być lepiej zbalansowana. Tak przynajmniej obiecuje Keiji Inafune z Capcomu.

Inafune otwarcie stwierdził, że poziom trudności w grze nie rósł stopniowo i były chwile, gdy trzeba było podeprzeć się podpowiedziami. I choć poziom trudności w drugiej części ma być lepiej zbalansowany, to i tak graczom ma się przydać pomocna dłoń.

Będzie potrzebne wsparcie, czy to w postaci wypowiedzi ludzi w sieci czy, też przyjaciół, z którymi będziecie grać w kooperacji. Będzie to potrzebne, bo gra będzie trudna.

GramTV przedstawia:

Pojawią się jednak ułatwienia. Jednym z nich będzie możliwość wykorzystania więcej niż jednego slota na zapis stanu gry. Inafune wyjaśnił też dlaczego w drugiej części nie zagramy Frankiem Westem. Chuck Greene ma być typem twardego zawodnika, który jest ponoć lepiej odbierany przez zachodnich graczy.

Dead Rising 2 ma trafić do sprzedaży w Europie 3 września w wersji na PC oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Wcześniej posiadacze konsoli Xbox 360 dostaną w serwisie Xbox Live Arcade Dead Rising 2: Case 0, będący wprowadzeniem do Dead Rising 2.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!