BioWare: Rynek PC ma się dobrze

Patryk Purczyński
2010/06/25 20:19
0
0

Choć regularnie pojawiają się głosy o śmierci rynku pecetowego, gatunku RPG czy fantasy, BioWare regularnie im zaprzecza. Zazwyczaj czynem, teraz także słowem.

"Co dwa-trzy lata słyszymy, że fantasy umarło, granie na pececie umarło, RPG umarło" - mówią przedstawiciele BioWare'u, firmy, która wiernie (i jakże pięknie) dba o rozwój wszystkich trzech nurtów. "Wszystkie największe tytuły - te, które ustanawiają rekordy - niemal zawsze pojawiają się również na komputerach" - zauważa Daniel Erickson. BioWare: Rynek PC ma się dobrze

Przytaczanym przez niego przykładem jest "największa gra na świecie", czyli World of Warcraft. Jak powszechnie wiadomo, należy ona do gatunków fantasy i RPG (MMORPG), będąc przy tym pecetowym exclusive'em. "Wszyscy znamy wady peceta. Jednocześnie mysz i klawiatura wprowadzają dużo mniejsze restrykcje od konsol" - mówi Erickson.

"Nigdy nie było wątpliwości, która platforma będzie najważniejsza w naszym projekcie - czy to w przypadku The Old Republic czy jakiejkolwiek innej gry. Jest powód, dla którego to komputerowe wydanie Dragon Age'a było tym liderującym. Kiedy tworzymy RPG-a, PC jest jego naturalnym środowiskiem" - dodaje przedstawiciel BioWare'u.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!