Epic Games wcale nie wycofało się z rynku pecetowego - przekonuje Mark Rein. I wytacza szereg argumentów, od Unreal Development Kit poczynając. "Co miesiąc wypuszczamy aktualizację tego narzędzia. Każda niesie za sobą spore zmiany i poprawki. Jest ono dostępne tylko na komputerach, choć nie wykluczam, że pewnego dnia pojawi się na innych maszynach" - punktuje.
Odejście od rynku PC nazywa mitem, a najlepszym dowodem na potwierdzenie tych słów na płaszczyźnie gier jest polski Bulletstorm. "On przecież wychodzi na trzech platformach" - przypomina Rein. "Po prostu znaleźliśmy się w sytuacji, gdzie nasza największa marka jest wydawana przez dystrybutora jednej z konsol. Siłą rzeczy ten tytuł był zaprojektowany ściśle pod ten sprzęt" - kontynuuje.Mark Rein, wiceprezes Epic Games, nie zgadza się z tezą, jakoby jego firma odwróciła się od rynku gier komputerowych. Za przykład podaje Bulletstorma, który będzie "niesamowitym" tytułem pecetowym.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!