Epic: Nie opuściliśmy PC, to mit

Patryk Purczyński
2010/07/02 09:59
0
0

Mark Rein, wiceprezes Epic Games, nie zgadza się z tezą, jakoby jego firma odwróciła się od rynku gier komputerowych. Za przykład podaje Bulletstorma, który będzie "niesamowitym" tytułem pecetowym.

Epic Games wcale nie wycofało się z rynku pecetowego - przekonuje Mark Rein. I wytacza szereg argumentów, od Unreal Development Kit poczynając. "Co miesiąc wypuszczamy aktualizację tego narzędzia. Każda niesie za sobą spore zmiany i poprawki. Jest ono dostępne tylko na komputerach, choć nie wykluczam, że pewnego dnia pojawi się na innych maszynach" - punktuje. Epic: Nie opuściliśmy PC, to mit

Odejście od rynku PC nazywa mitem, a najlepszym dowodem na potwierdzenie tych słów na płaszczyźnie gier jest polski Bulletstorm. "On przecież wychodzi na trzech platformach" - przypomina Rein. "Po prostu znaleźliśmy się w sytuacji, gdzie nasza największa marka jest wydawana przez dystrybutora jednej z konsol. Siłą rzeczy ten tytuł był zaprojektowany ściśle pod ten sprzęt" - kontynuuje.

"Nie chciałbym, żeby ludzie źle interpretowali nasze zamierzenia, ponieważ jesteśmy bardzo mocno związani z przemysłem pecetowym. Nie mylcie Gears of War ze wszystkim, co robimy. Istnieje tendencja by tak myśleć, a my po prostu chcemy zrobić jedną rzecz naprawdę dobrze, a nie sto słabo, albo po prostu w porządku. Bulletstorm pojawi się na PC, PS3 i Xboksie 360. Kiedy wyjdzie, to Was rozsadzi, będzie niesamowitą pecetową produkcją" - dodaje.

GramTV przedstawia:

Dzieło Polaków z People Can Fly zadebiutuje 22 lutego. Tak na komputerach osobistych, jak i na konsolach.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!