Dodatkowe cztery dni beta-testów gry R.U.S.E. już od 15 lipca!

Łukasz Wiśniewski
2010/07/13 17:27
0
0

Po fazie zamkniętej i późniejszej fazie otwartej, nadszedł czas na zupełnie wolne beta-testy. Od 15 do 19 lipca na platformie Steam można będzie grać w R.U.S.E. w trybie multiplayer. Zarazem gra doczekała się szeregu zmian i poprawek.

Na początku lipca Harpen sygnalizował, że wkrótce możemy spodziewać się kolejnych beta-testów. Trafił w dziesiątkę. 15 lipca rozpoczyna się przedłużony weekend z otwartą betą R.U.S.E na Steam. Twórcy zapewniają, że wrażenia z zabawy będą zupełnie inne, bo do aktualnych beta-testów użyta zostanie wersja R.U.S.E. powstała na bazie uwag użytkowników z dwóch wcześniejszych faz. Cóż, to dobra wiadomość, bo mimo, iż gra rokuje nadzieje, to sporo było do naprawienia. Osoby zainteresowane szczegółami zapraszam do lektury naszych wrażeń z beta-testów.

Ten materiał filmowy ma w sumie niemal 20 minut i pewnie nie wszyscy zdecydują się przejrzeć go w całości (upał nie wspomaga cierpliwości). Postanowiłem więc wypunktować najważniejsze zmiany, zasygnalizowane przez przedstawicieli ekipy tworzącej R.U.S.E.:

GramTV przedstawia:

  • pojawi się możliwość wyboru, czy wolimy zatwierdzać rozkazy za pomocą prawego czy lewego przycisku myszy
  • lista jednostek objętych polem wyboru wyświetlana jest teraz pośrodku ekranu, nie z boku
  • za pomocą klawisza Shift można dodać kolejne jednostki do wybranej grupy
  • przyspieszono i usprawniono pokonywanie przepraw rzecznych
  • wybrana grupa atakując cel będzie teraz wyrównywała prędkość, by dotrzeć razem do wroga
  • zmieniono układ linii frontowej grupy - jest teraz bardziej zagęszczona, a nie rozciągnięta po horyzont
  • jednostki niezdolne do ataku na wybrany cel, mimo wszystko podążą wraz z grupą, by być w pogotowiu
  • drastycznie skrócono czas, potrzebny by oddziały "rozpakowane" ponownie były gotowe do przemieszczania się
  • spore zmiany dotyczą lotnictwa, ale te już były wcześniej sygnalizowane, chociażby na profilu R.U.S.E. na FB, czy na forum gry
  • przez cały czas trwania rozgrywki będziemy mogli sprawdzić, jaki ping mają wszyscy gracze bawiący się z nami
  • w wypadku, gdy pojawi się poważny lag, system zanalizuje problem i znajdzie winnego, który zostanie "wykopany" z rozgrywki
  • listę dostępnych gier można teraz sortować na wiele sposobów.

Twórcy wypowiedzieli się też obszernie w temacie balansu rozgrywki. Na prostych przykładach wykazali, iż większość zasygnalizowanych problemów wynika z... niewłaściwego podejścia graczy. Każdą taktykę można skontrować, pozorna przewaga przeciwnika z mnóstwem artylerii zostaje zanegowana za pomocą dwóch podstępów i uderzenia lotnictwa. Podobnie ma się sprawa ze spadochroniarzami czy taktyką spamowania budynkami. Wystarczy dostosować się i uderzyć w słaby punkt.

Gra R.U.S.E. ukaże się na PC (z kontrowersyjnym systemem zabezpieczeń) oraz Xboksa 360 i PlayStation 3. Gra jest dostępna w ofercie pre-order w sklepie gram.pl:

  • Zamów grę R.U.S.E. w sklepie gram.pl
Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!