- Gry cyfrowe - Sztuka czy Kicz?
- Middleware Polska - prezentacja najpopularniejszych edytorów gier w Polsce -
- Imagine a world ... Czyli XNA + Silverlight , troszkę Kodu a na serio BUG
- Era niezależnych: jak przetrwać, wyrwać się i wygrać nie sprzedając duszy
- Elementy świata w grze wideo i ich struktura. Ogólne zasady estetyki wykonania
- Techniki wizualizacji terenu w grze Bitter Glory
- Game usability, czyli jak sprawić aby Twoja gra była lekka, łatwa i przyjemna
- Jak zbudować dobry zespół
- Tworzenie gier w technologii Flash i AIR
- Przyczyny upadku amatorskich zespołów developerskich
- Środowisko Adobe AIR jako platforma do budowania gier
- System do animacji postaci w grach komputerowych
- Niezwykła multimedialna architektura Atari XL/XE
- Historia multimedialnej techniki komputerowej przez pryzmat narodzin rynku gier
- Dźwięk w grach
Dokładniejsze informacje o programie znajdziecie na stronie Zjazdu Twórców Gier. W tym roku już zamknięto akredytację, ale warto pamiętać o tej inicjatywie, by odwiedzić Zjazd w przyszłości. Niedługo na gram.pl (przypominamy, iż objęliśmy patronat medialny nad Zjazdem Twórców Gier) znajdziecie relację z tegorocznej imprezy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!